Metody výzkumu médií

Zobrazit katalog
Metody výzkumu médií E-kniha
Je nám líto, ale prodej již skončil
Elektronická kniha
2012, 296 stran
Kód:  EK8311 ISBN: 978-80-736-7683-4

Alternativy k Metody výzkumu médií

Porovnat s Metody výzkumu médií

5,0
Láska a její kat
Elektronická kniha - autor Irvin D. Yalom, 304 stran

299,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK8364
5,0
Proč volíme psychopaty
Elektronická kniha - Terapeut, právník a mediátor Bill Eddy popisuje, jak nebezpečné a vysoce konfliktní osobnosti (HCP) získávají moc ve vládách po celém světě. - autor Bill Eddy, 240 stran, česky

307,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK41486
5,0
Úvod do transgenerační psychologie rodiny
Elektronická kniha - autor Jana Tóthová, 256 stran

304,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK8264

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Metody výzkumu médií Prodej skončil

Metody výzkumu médií

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP.
PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
pdf, pdf2 Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!
Autor
Tomáš Trampota Hotovo!
Počet stran
296 stran Hotovo!
Rok vydání
2012 Hotovo!

Dostupný formát
pdf, pdf2 Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!

Autor
Tomáš Trampota Hotovo!
Počet stran
296 stran Hotovo!
Rok vydání
2012 Hotovo!
Nakladatel
Portál Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací