Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Parametry a specifikace
Porovnat
Autor
Jana PřikrylováHotovo!
Počet stran
344 stranHotovo!
Rok vydání
2019Hotovo!
Typ
KnihaHotovo!
Vazba
Pevná bez přebalu leskláHotovo!
Základní
Autor
Jana PřikrylováHotovo!
Počet stran
344 stranHotovo!
Rok vydání
2019Hotovo!
Typ
KnihaHotovo!
Vazba
Pevná bez přebalu leskláHotovo!
Druh
KnihaHotovo!
Jazyk
Jazyk
českyHotovo!
Více parametrů
Online chat
Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.