(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Zobrazit katalog

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

2x
0
Elektronická kniha
2006, česky, 160 stran
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 186,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 10 Alzáků
Kód:  EK0717 ISBN: 80-247-1321-7
Helpdesk Vytisknout
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! 186,- Ihned ke čtení
Koupit
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.

Nejlepší e-knihy roku 2016

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
PDF, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
PDF, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
Ivan Nový, Jörg Petzold
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
160 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2006
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Grada
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Fórum (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Renáta, Ostrava 6. 2. 2014
Vzhledem k tomu, že jsem ji nikde nenašla v tištěné verzi, jsem ráda, že byla aspoň v elektronické.
 
Recenze (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16