(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Zobrazit katalog

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

2x
0
Elektronická kniha
2006, česky, 160 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 186,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK0717 ISBN: 80-247-1321-7
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCIÚspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání...

199 Kč
Elektronické knihy
Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách...

195 Kč
Řízení, personalistika
Česká sestra v arabském světě

Ojedinělá publikace v nabídce knih s problematikou multikulturního ošetřovatelství. Je vhodným zdrojem informací nejen pro sestry, ale i pro...

186 Kč
Pro zdravotní sestry
Genetické algoritmy a genetické programování

Kniha je vhodnou pomůckou pro vysokoškolské studenty technických, přírodovědných a ekonomických směrů, ale vzhledem k obrovské šíři aplikací...

181 Kč
Všeobecné a ostatní
Cocoa

Nová učebnice programování počítačů Apple Macintosh vás naučí používat standardní vývojové nástroje Apple včetně bohatých prostředků pro vizuální...

223 Kč
Programování
Lezeme a šplháme

Pro všechny zájemce toužící po spontánních aktivitách představuje lezení na umělé stěně skvělou příležitost k formování fyzické i psychické...

90 Kč
Individuální sporty
Všechno příslušenství

Nejoblíbenější příslušenství

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! Prodej skončil
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.

Nejlepší e-knihy roku 2016

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
PDF, PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
Ivan Nový, Jörg Petzold
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
160 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2006
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Grada
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Fórum (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Renáta, Ostrava 6. 2. 2014
Vzhledem k tomu, že jsem ji nikde nenašla v tištěné verzi, jsem ráda, že byla aspoň v elektronické.
 
Recenze (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9