Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

O strategii

Zobrazit katalog

O strategii

E-kniha, česky
0
Elektronická kniha
Jazyk:
2018, česky, 288 stran
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 249,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 13 Alzáků
Kód:  EK27778 ISBN: 978-80-726-1555-1
Helpdesk Vytisknout
O strategii 249,- Ihned ke čtení
Koupit

To nejlepší, co bylo napsáno o podnikové strategii aneb 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

O strategii jakožto prostředku k dosahování konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje více než dva a půl tisíce let staré pojednání mistra Suna Umění války, který úspěch podmiňoval soustavnou přípravou čí předvídáním dalších kroků „protivníka“. I vybrané články v tomto sborníku nahlížení na moderní byznys jako na „souboj“ mezi společnostmi v rámci vysoce konkurenčního prostředí, v němž může dlouhodobě uspět pouze ten, kdo jedná s promyšlenou strategií.

Hned v úvodní stati nás například americký ekonom Michael E. Porter upozorňuje na jeden z tržních paradoxů. Pokud většina firem v daném segmentu zboží a služeb klade důraz pouze na svoji výkonnost a porovnává se s konkurencí jen skrze tzv. provozní efektivitu, po určité době dojde ke konkurenčnímu sbližování firem, které lze jen stěží rozeznat jednu od druhé. Výsledkem je stav, kdy se sice neustále zlepšuje provozní efektivita a posouvá hranice produktivity, nicméně nikdo z této destruktivní konkurenční situace významně neprofituje.

Proto by se měly firmy intenzivně zabývat strategickým stanovením pozice značky na trhu (strategický positioning), což v praxi znamená vykonávat jiné aktivity než konkurence, případně aktivity podobné, ale prováděné odlišným způsobem. Jinými slovy, Porter firmám doporučuje, aby se snažily dosáhnout trvale udržitelné konkurenční výhody díky zachování odlišnosti od ostatních.

E-knihy můžete číst i v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
pdf2 Hotovo!
Druh ochrany
social Hotovo!
Autor
autorů kolektiv Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
288 stran Hotovo!
Rok vydání
2018 Hotovo!
Nakladatel
Management Press Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi