Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Prodloužili jsme otevírací dobu našich prodejen, ale pokud nemáte cestu kolem, objednávky nad 4 000 Kč stále doručujeme zdarma!

Black Friday Kup logitech, vyhraj káru

Poradenství - Bezpečnost a zálohování (u zákazníka)

Zobrazit katalog

Poradenství - Bezpečnost a zálohování (u zákazníka)

0
Služba Služba instalace u zákazníka, vysvětlení možnosti zálohování, umístění uživatelských souborů, možnosti silného hesla
Ihned ke stažení Elektronická licence
Cena s DPH 990,-
Cena bez DPH 818,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 50 Alzáků
Kód:  SWLI0026
Poradenství - Bezpečnost a zálohování (u zákazníka) 990,- Ihned ke stažení
Koupit

Pomoc s bezpečností a zálohováním

Je pro vás důležité, aby vaše soubory byly v naprostém bezpečí a nedošlo k jejich nenávratné ztrátě či neoprávněnému zneužití? Tento problém můžete vyřešit snadno a rychle s unikátní službou Poradenství od Alza servisu. Vyškolení technici vás naučí základy zálohování a ochrany souborů přímo v místě vašeho bydliště či pracoviště.


Co služba obsahuje?

  • Ukázka možností zálohování
  • Umístění uživatelských souborů
  • Možnosti silného hesla


Jak to funguje?

  • Nakupte požadovaný typ služby
  • Po jejím zaplacení se vám zákaznickém účtu Alzy v sekci knihovny/licence do pár minut zobrazí licenční kód.
  • Kontaktujte zákaznickou podporu na mail alza.podpora@proservia.cz (dostupnost 7 dnů v týdnu 24h denně) a uveďte své jméno, příjmení, případné firemní údaje, místo realizace s přesnou adresu, model zařízení (NTB/tiskárny/router apod.), včetně preferované doby (nezávazně).
  • Na uvedené kontaktní tel. číslo se vám nejpozději následující pracovní den ozve operátor za účelem ověření platnosti zakoupeného licenčního kódu a dohodnutí dalšího postupu pro realizaci služby. V případě nemožnosti využít email či jakéhokoli jiného problému je možno taktéž kontaktovat zákaznickou podporu na tel. +420 703 865 240. 
  • Po ověření platnosti licenčního kódu vás nejpozději do 24 hodin kontaktuje technik, který s vámi domluví přesný čas realizace (v pracovní dny Po-Pá 8-18 hod).

V případě nesrovnalostí s licenčním klíčem nás kontaktujte profirmy@alza.cz / +420 225 340 610 (Po-Pá 7:00 - 17:00), kde vzniklou situaci vyřešíme.

Nalezení licenčního kódu v zákaznické sekci

Parametry a specifikace

Určení
Pro domácnosti, Pro firmy Hotovo!

Určení
Pro domácnosti, Pro firmy Hotovo!

Návod na uplatnění licence

  1. Kontaktujte zákaznickou podporu na email alza.podpora@proservia.cz (dostupnost 7 dnů v týdnu 24h denně) a uveďte:
  • Jméno a příjmení (případné firemní údaje)
  • Telefonní kontakt
  • Místo realizace (přesnou adresu)
  • Model zařízení (NTB/tiskárny/router apod.)
  • Preferovanou dobu zásahu (nezávazně).
  1. Na uvedené kontaktní tel. číslo se vám nejpozději následující pracovní den ozve operátor za účelem ověření platnosti zakoupeného licenčního kódu a dohodnutí dalšího postupu pro realizaci služby. V případě nemožnosti využít email či jakéhokoli jiného problému je možno taktéž kontaktovat zákaznickou podporu na tel. +420 703 865 240. 
  2. Po ověření platnosti licenčního kódu vás nejpozději do 24 hodin kontaktuje technik, který s vámi domluví přesný čas realizace (v pracovní dny Po-Pá 8-18 hod).

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
Tipy na vánoční dárky Zobrazit
WEB1
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi