Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naučné a odborné - Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod

0
Vyluxusované mozky: Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu
Kniha – autor Martin Lindstrom, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své...

Vyluxusované mozky: Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu - Kniha
-75%
-75% 399,-
99,- bez DPH 90,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP135280
Spotřební kultura: Historie, kultura a výzkum
Kniha – autor Pavel Zahrádka, 440 stran, česky, pevná s přebalem matná
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a...

Spotřební kultura: Historie, kultura a výzkum - Kniha
-27%
-27% 550,-
402,- bez DPH 365,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP174992
Komu patří budoucnost?: Nejste zákazníkem internetových firem: jste jejich produk
Kniha – autor Jaron Lanier, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Technologický průkopník a provokativní myslitel Jaron Lanier svou knihou zpochybňuje vize „krásného nového světa“ digitálního věku, v němž...

Komu patří budoucnost?: Nejste zákazníkem internetových firem: jste jejich produk - Kniha
-21%
-21% 399,-
313,- bez DPH 285,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP188236
Marketing Základy marketingu 1: Učebnice studenta
Kniha – autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl...

Marketing Základy marketingu 1: Učebnice studenta - Kniha
-21%
-21% 220,-
174,- bez DPH 158,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP192919
Bez loga
Kniha – autor Naomi Kleinová, 510 stran, česky, pevná s přebalem matná
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru,...

Bez loga - Kniha
-23%
-23% 548,-
422,- bez DPH 384,-
Koupit
Skladem 1 ks
Objednací kód: FKP53740
Medonosný marketing
Kniha – autor Vladimír Kuchař, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí...

Medonosný marketing - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP128093
Vztahová inteligence: Schopnost a umění získat si lidi
Kniha – autor Stefan F. Gross, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Německý odborník Stefan F. Gross poskytuje praktický návod - strategii a realizační pravidla pro úspěšný, kvalitní a svobodný profesní (i osobní)...

Vztahová inteligence: Schopnost a umění získat si lidi - Kniha
-15%
-15% 379,-
321,- bez DPH 291,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP123743
Rozumíte svým zákazníkům
Kniha – autor Jan Bloudek; Michal Henych, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je...

Rozumíte svým zákazníkům - Kniha
-14%
-14% 289,-
250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP138527
Česká reklama: Od pana Vajíčka po falešné soby
Kniha – autor Jaroslav Krupka, 264 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je...

Česká reklama: Od pana Vajíčka po falešné soby - Kniha
-18%
-18% 690,-
566,- bez DPH 514,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP133532
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Kniha – autor C.K. Prahalad, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a...

Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem - Kniha
-16%
-16% 410,-
345,- bez DPH 314,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP136018
8 strategií růstu: Jak ovládnout trh
Kniha – autor Philip Kotler; Milton Kotler, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní...

8 strategií růstu: Jak ovládnout trh - Kniha
-15%
-15% 369,-
313,- bez DPH 284,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP144626
Kultura Kaizen: Změňte pohled na svůh business a dosáhněte průlomových výsledků
Kniha – autor Jon Miller; Mike Wroblewski; Jaime Villafuerte, 248 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Tato kniha, kterou společně napsali vedoucí osobnosti Kaizen Institutu, vysvětluje, jak vytvořit adaptivní, profesně excelentní a udržitelnou...

Kultura Kaizen: Změňte pohled na svůh business a dosáhněte průlomových výsledků - Kniha
-16%
-16% 449,-
376,- bez DPH 342,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP236484
 

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB5