Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Obsahový marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran
199,-

2.
Elektronická kniha - autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
349,-

3.
Online marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
149,-

Další nejprodávanější
123 ...
Lidovka
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Zlatá střední cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Pro náročné
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4067
Obsahový marketing
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14304
Výkonnostní marketing s Google Analytics
Elektronická kniha - autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
Jak se návštěvníci dostali na váš web?Jak se na něm chovají?Kolik z nich se stane zákazníky?Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali...

349,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14141
Online marketing
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný...

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK15971
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Google Adwords Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
Sklik Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK19274
Marketing v cestovním ruchu
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4958
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-30%
-30% 99,-
69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z...

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní...

186,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Marketing menších a středních firem
Elektronická kniha ze série Odhalená pravda o podnikání, autor Vladimír John, 16 stran
Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o...

Marketing menších a středních firem - Vladimír John
-80%
-80% 199,-
40,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10605
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940
Marketing a management muzeí a památek
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To...

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1100
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11148

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 4 dny objednala firma, Mariánské Lázně
Před 5 dny objednala firma, Šumperk 1
Před 5 dny objednala firma, Šumperk 1
 
Online marketing Ihned ke čtení
149,-



Před 5 dny objednala firma, Šumperk 1

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB11