Doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Marketing management Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran
1 947,-

2.
Online marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
149,-

3.
Google Adwords Jednoduše Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
99,-

Další nejprodávanější
123 ...
Lidovka
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Zlatá střední cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Pro náročné
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4067
Marketing management
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe....

1 947,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18123
Online marketing
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný...

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK15971
Google Adwords Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Copywriting
Elektronická kniha - autor Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora, 256 stran
Staňte se guru tvorby reklamních textů! Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16874
Sklik Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK19274
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-30%
-30% 99,-
69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z...

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní...

186,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940
Event marketing
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1104
Marketing a management muzeí a památek
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To...

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1100
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11148
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 22 hodinami objednala firma, Praha 1 - Nové Město
 
Online marketing Ihned ke čtení
149,-



Před 22 hodinami objednala firma, Praha 1 - Nové Město
Před 3 dny objednala firma
Před 4 dny objednal Tomáš, Struhařov
 
Copywriting Ihned ke čtení
169,-




Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB8