Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Marketing na Facebooku Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
229,-

2.
Základy marketingu Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, kolektiv a, 256 stran
253,-

3.
Strategický marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
-41%
421,-
249,-

Další nejprodávanější
123 ...
Lidovka
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Zlatá střední cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Pro náročné
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4067
Bod zlomu
Elektronická kniha - autor Malcolm Gladwell, 254 stran
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16425
Základy marketingu
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, kolektiv a, 256 stran
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry...

253,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11640
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková
-41%
-41% 421,-
249,-
Koupit
Akční cena
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-30%
-30% 99,-
69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z...

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní...

186,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Marketing menších a středních firem
Elektronická kniha ze série Odhalená pravda o podnikání, autor Vladimír John, 16 stran
Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10605
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940
Event marketing
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1104
Marketing a management muzeí a památek
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To...

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1100
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11148
Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11749
Jak stvořit pecku na trhu
Elektronická kniha - autor Jonah Berger, 248 stran
Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou?...

170,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK13164

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 1 dnem objednala Kristýna, Pardubice
Před 5 dny objednala Petra, Karviná - Nové Město
Před 6 dny objednal Lukáš, Most

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16