Doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Elektronická kniha - autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
349,-

2.
Google Adwords Jednoduše Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
99,-

3.
Strategický marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
421,-

Další nejprodávanější
123 ...
Lidovka
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Zlatá střední cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Pro náročné
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4067
Výkonnostní marketing s Google Analytics
Elektronická kniha - autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
Jak se návštěvníci dostali na váš web?Jak se na něm chovají?Kolik z nich se stane zákazníky?Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali...

349,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14141
Google Adwords Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302
Psychologie reklamy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti....

390,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK5437
Event marketing
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých...

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1104
Public relations - moderně a účinně
Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén...

302,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4098
Webcopywriting pro samouky
Elektronická kniha - autor Pavel Šenkapoun, 210 stran
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do...

269,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17665
Marketingová komunikace
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, Petr Král, 224 stran
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady...

246,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4066
Online marketing
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný...

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK15971
Sklik Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK19274
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-30%
-30% 99,-
69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z...

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní...

186,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Marketing menších a středních firem
Elektronická kniha ze série Odhalená pravda o podnikání, autor Vladimír John, 16 stran
Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o...

Marketing menších a středních firem - Vladimír John
-80%
-80% 199,-
40,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10605
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 13 hodinami objednal David, Praha 4 - Nusle
 
Online marketing Ihned ke čtení
149,-



Před 1 dnem objednala Michaela, Brno 16
 
Sklik Jednoduše Ihned ke čtení
99,-



Před 2 dny objednala Irena, Praha 4
Před 2 dny objednala Jana, Tlustice
Před 2 dny objednala Jana, Tlustice
Před 2 dny objednala Jana, Tlustice
 
Event marketing Ihned ke čtení
314,-



Před 4 dny objednala firma, Luka nad Jihlavou
Před 4 dny objednala firma, Luka nad Jihlavou
Před 5 dny objednala firma, Praha 4 - Nusle
Před 6 dny objednala firma, Praha 10 Královské Vinohrady

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14