Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Google Adwords Jednoduše Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
99,-

2.
Marketing v cestovním ruchu Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran
314,-

3.
Marketing na Facebooku Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
229,-

Další nejprodávanější
123 ...
Doporučujeme
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...
- česky

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Doporučujeme
Chování zákazníka
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak...
- česky

361,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3058
Doporučujeme
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...
- česky

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4067
Google Adwords Jednoduše
Elektronická kniha - autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete...
- česky

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
Marketing v cestovním ruchu
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v...
- česky

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4958
Obsahový marketing
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou...
- česky

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14304
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...
- česky

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Copywriting
Elektronická kniha - autor Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora, 256 stran
Staňte se guru tvorby reklamních textů! Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do...
- česky

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16874
Marketing bez reklamy
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 60 stran
Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela...
- česky

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17565
Marketing neziskových organizací
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4196
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran - česky

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran - česky

186,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0717
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940
Event marketing
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých...
- česky

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1104
Marketing a management muzeí a památek
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran - česky

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1100
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva...
- česky

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou...
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11148

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 2 dny objednala firma, Kolín
Před 4 dny objednala firma, Praha 6 - Bubeneč
Před 5 dny objednala Šárka, Praha 3
Před 6 dny objednal Martin, Lhenice
Před 6 dny objednala Dagmar, Praha 5

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB13