Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
349,-

2.
Marketing na Facebooku Ihned ke čtení
autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
229,-

3.
Public relations a politika Ihned ke čtení
autor Jozef Ftorek, 192 stran
271,-

Další nejprodávanější
123 ...
Lidovka
Copywriting
- autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Zlatá střední cesta
Marketing na Facebooku
- autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy,...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14146
Pro náročné
Výkonnostní marketing s Google Analytics
- autor Caleb Whitmore, Justin Cutroni, Sebastien Tonkin, 456 stran
Jak se návštěvníci dostali na váš web?Jak se na něm chovají?Kolik z nich se stane zákazníky?Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali...

349,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK14141
Bod zlomu
- autor Malcolm Gladwell, 254 stran
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16425
Public relations a politika
- autor Jozef Ftorek, 192 stran
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských...

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1931
Google Adwords Jednoduše
- autor Martin Domes, 144 stran
Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK16156
Internetový marketing
- autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Online marketing
- autor kolektiv, 216 stran
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný...

149,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK15971
Emoce v marketingu
- autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11749
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
- autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v...

339,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4360
Marketing neziskových organizací
- autor Radim Bačuvčík, 190 stran
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4196
Marketing symfonických orchestrů
- autor Radim Bačuvčík, 184 stran
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK5153
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-30%
-30% 99,-
69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0607
Marketing menších a středních firem
ze série Odhalená pravda o podnikání, autor Vladimír John, 16 stran
Pátá e-kniha ze série Odhalená pravda o rizicích podnikání, která je určena zejména podnikatelům, ale i jejich rodinným příslušníkům. Jedná se o...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10605
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
- autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
- autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
- autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
- autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK10940
Velká kniha o prodeji
- autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
- autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou...

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11148
Strategický marketing
- autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 8 hodinami objednala Sabina, Bystřice nad Pernštejnem
 
Copywriting Ihned ke čtení
169,-



Před 1 dnem objednala Lenka, Bašť
Před 2 dny objednal Jiří, Plzeň
 
Emoce v marketingu Ihned ke čtení
421,-



Před 2 dny objednal Ivo, Přerov 2
Před 2 dny objednal Ivo, Přerov 2
Před 3 dny objednal Milan, Humpolec
Před 3 dny objednal Milan, Humpolec
 
Online marketing Ihned ke čtení
149,-



Před 3 dny objednala Kateřina, Praha 4 - Modřany
Před 3 dny objednala Kateřina, Praha 4 - Modřany
 
Online marketing Ihned ke čtení
149,-



Před 6 dny objednal Marek, Nová Paka
Před 6 dny objednal Petr, Praha 10

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14