Reklama, marketing

0

Nejprodávanější

1.
Internetový marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
199,-

Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Marketing služeb - efektivně a moderně
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům....

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11189
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková
-41%
-41% 421,-
249,-
Koupit
Akční cena
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví,...

254,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11656
Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační...

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11749
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
Elektronická kniha - autor Perry Marshall, 240 stran
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou...

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17009
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen...

259,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17142
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Marketing bez reklamy
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 60 stran
Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela...

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17565
Webcopywriting pro samouky
Elektronická kniha - autor Pavel Šenkapoun, 210 stran
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do...

269,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17665
Marketing obchodní firmy
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit...

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1818
Marketing... je věda kreativní
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18218
Jak psát reklamní text
Elektronická kniha - autor Zdeněk Křížek, Ivan Crha, 224 stran
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a...

246,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4346
 

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 1 dnem objednala Petra, Karviná - Nové Město

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9