Doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Reklama, marketing

Slevové tornádo zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Jen do neděle!
0

Nejprodávanější

1.
Webcopywriting pro samouky Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Pavel Šenkapoun, 210 stran
269,-

2.
Internetový marketing Ihned ke čtení
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
199,-

Webcopywriting pro samouky
Elektronická kniha - autor Pavel Šenkapoun, 210 stran
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do...
- česky

269,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17665
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické...
- česky

199,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
Marketing služeb - efektivně a moderně
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům....
- česky

297,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11189
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena...
- česky

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11302
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví,...
- česky

254,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11656
Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační...
- česky

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11749
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
Elektronická kniha - autor Perry Marshall, 240 stran
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou...
- česky

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17009
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen...
- česky

259,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17142
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak...
- česky

169,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Marketing bez reklamy
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 60 stran
Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela...
- česky

99,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17565
Marketing obchodní firmy
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran - česky

271,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1818
Marketing... je věda kreativní
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
- česky

69,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18218
Jak psát reklamní text
Elektronická kniha - autor Zdeněk Křížek, Ivan Crha, 224 stran
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a...
- česky

246,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK4346
 

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB13