Seminář mediálního vzdělávání – digitální svět

Zobrazit katalog
Seminář mediálního vzdělávání – digitální svět
Kód:  RAD04MN

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Seminář mediálního vzdělávání – digitální svět Prodej skončil

Seminář mediálního vzdělávání – digitální svět

Přijedu k vám do školy, firmy, do pracovny, domů – prostě tam, kam potřebujete. Uspořádám seminář, v případě nutnosti webinář přes ZOOM.

Dvouhodinový seminář je zaměřený na digitální svět. Přesněji na průzkum, jak jsou na tom naši klienti v oblasti digitální a mediální gramotnosti.

CÍLE LEKCE:

  • Uvědomit si rozdíl mezi reálným a digitálním světem,
  • seznámit se s binárním kódem,
  • uvědomit si základy programování.

Co k tomu získáte?

Pracovní listy vhodné pro okamžitou práci s klienty (rodinnými příslušníky).  A také poskytuji 5% slevu na kurz libovolného výběru z mojí nabídky.

Co se naučíte?

Usilujeme o šíření osvěty o mediální gramotnosti mezi populací. Klademe si za cíl seznámit ji se zásadami bezpečného užívání informačních technologií a internetu. A také informovat o tom, jaké nebezpečí na nás může číhat.

Cílem seminářů není říct, co je dobře a co špatně. Ale uvědomit si rozdíl mezi reálným a digitálním světem. Navést klienty tak, aby oni sami začali uvažovat nad tím, jak se na internetu bezpečně chovat. Mnohdy stačí „selský rozum“. Důležité je pochopit funkci internetu, protože dovednosti naučené v této době nebudou za pár let aktuální. V tomto oboru se vše vyvíjí velmi rychle.

Pro koho je workshop vhodný?

Vhodný je pro komunitní centra, školy, firmy – teambuilding, projektové dny, pro organizace věnující se seniorům. Je určen i těm, kteří poskytují služby v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, žáků, seniorů i rodičů.

Co je mediální výchova?

Pomocí mediální výchovy se získává mediální gramotnost. Na kurzu mediální výchovy se seznámíte s fungováním současných médií a jejich rolí ve společnosti. Získáte dovednosti, budete aktivní a učení bude pro vás zábavné. Naučíte se především: - rozebrat (tak zvaně analyzovat) nabízená sdělení, - posoudit jejich věrohodnost, - vyhodnotit jejich komunikační záměr, - orientovat se ve zprostředkovaných (mediovaných) obsazích, - rozlišit pravdivé a nepravdivé informace.

Mediální gramotnost je mezi experty a akademiky definována rozličnými způsoby. V podstatě by se dalo říct, že „mediální gramotnost se týká dovedností, znalostí a porozumění, které vám umožňují efektivní a bezpečné využívání médií“.

Mediálně gramotní lidé by měli být schopni chápat povahu obsahu a služeb a umět bezpečně používat komunikační technologie. Měli by být schopni lépe chránit sebe a své rodiny před škodlivým, urážlivým nebo nepravdivým obsahem.

Proto je třeba rozvíjet mediální gramotnost ve všech oblastech společnosti a ve všech věkových skupinách.

V CENĚ NENÍ ZAHRNUTA DOPRAVA


V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon