Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Rychlé dárky do obálky Zpátky do formy

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii - John Westwood
-22%
Autor: John Westwood
Nakladatel:
Lingea s.r.o.
Kniha 2020, česky, 176 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Cena s DPH
259,-
202,-
Cena bez DPH
184,-
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 11 Alzáků
Kód:  FKP0344302 Prod. číslo:  978-80-7508-624-2
Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii 259,- 202,- Skladem > 10 ks
Koupit

Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu.

Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu.

Příručku lze užít mnoha způsoby:

  • k přípravě jednotlivých marketingových plánů;
  • jako průvodce pro individuální studium;
  • jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.

Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
John Westwood Hotovo!
Počet stran
176 stran Hotovo!
Rok vydání
2020 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Edice
Vstříc úspěchu Hotovo!

Základní

Autor
John Westwood Hotovo!
Počet stran
176 stran Hotovo!
Rok vydání
2020 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Edice
Vstříc úspěchu Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!

Jazyk

Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB22
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi