Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Strategie a zdroje SCM

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Nakladatel:
C.H.BECK
Kniha 2017, česky, 272 stran
Cena s DPH
490,-
Cena bez DPH
445,-
Novinka! Nedělní objednávky doručíme již dnes nebo v pondělí (Jak si vyberete :)
Skladem 5 ks
Doručení až domů út 17.7.
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 25 Alzáků
Kód:  FKP228397 Prod. číslo:  978-80-7400-639-5
Helpdesk Vytisknout
Strategie a zdroje SCM Skladem 5 ks
Koupit

Strategie a zdroje SCM

Logistika, přesněji řízení integrovaných logistických řetězců (Supply Chain Management – SCM) je významným faktorem konkurenceschopnosti. SCM prošel několika významnými vývojovými etapami.

První z nich – Mass SCM byl orientován na úspory z rozsahu, další – Lean SCM byl zaměřen na zeštíhlení (odstranění plýtvání) a lepší orientaci na zákazníka. Následující – Agile SCM představoval pružný systém reagující na měnící se podněty podnikového okolí. Globalizace přinesla nové příležitosti v podobě přístupu k nesaturovaným trhům, k využití komparativních výhod při alokaci jednotlivých částí hodnototvorného řetězce napříč kontinenty. Zároveň však významně zvýšila citlivost a zranitelnost globálních logistických řetězců na ekonomické, politické, sociální a přírodní krize a problémy. Reakcí na tyto skutečnosti byl vznik Resilient SCM, zajišťujícího odolnost logistických řetězců v podobě hmotného a informačního toku. Současně byl větší důraz kladen na šetrnost k životnímu a přírodnímu prostředí (Green SCM). V posledních letech se stále častěji hovoří o SCM 4.0, který reaguje na rychlý rozvoj digitalizace průmyslu. Kromě logistických řetězců se podstatná část publikace zabývá také technickou základnou SCM, protože právě ta je významným předpokladem jejich kvality a výkonnosti. V závěru knihy je uvedena příloha, která pojednává o zajímavé problematice – cross-docking.Kniha přináší řadu nových a zajímavých poznatků. Je určena jak studentům logistiky, tak manažerům logistických řetězců ve firmách.

Rámcový obsah 1. Změny podnikového prostředí 2. Definice a koncepty SCM 3. Strategie SCM 4. Služby zákazníkům jako základní prvek konkurenceschopnosti organizace 5. Infrastruktura SCM 6. Dopravní prostředky 7. Manipulační (přepravní) jednotky 8. Přepravní prostředky v kontextu intermodální přepravy 9. Softwarová podpora pro plánování silniční nákladní dopravy

Parametry a specifikace
Porovnat
Počet stran
272 stran Hotovo!
Rok vydání
2017 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB8
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi