Alza.cz
CZ
Zobrazit katalog

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing

Kniha, Česky
Nakladatel:
Lingea
Kniha 2022, Česky, 384 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Cenová bomba
439,- Ušetříte 89,-
Přidat do seznamu
Kód:  FKP0378826
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing 439,- Skladem 1 ks u dodavatele
Do košíku

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.

Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.

Kniha mimo jiné obsahuje:

  • případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
  • nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
  • rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Simon Kingsnorth
Počet stran
384 stran
Rok vydání
2022
Typ
Kniha
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá

Základní

Autor
Simon Kingsnorth
Počet stran
384 stran
Rok vydání
2022
Typ
Kniha
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Druh
Kniha

Jazyk

Jazyk
Česky
Více parametrů
Poznámka:
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Příslušenství pro Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing
P-DC1-WEB24
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon