Nakupování budoucnosti Novinářem v Číně kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Zobrazit katalog

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

E-kniha, česky
0
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu
Cena s DPH 69,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 4 Alzáky
Kód:  EK18215 ISBN: 978-80-875-0068-2
Teorie a praxe v marketingové komunikaci 69,- Ihned ke čtení
Koupit
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Radim Bačuvčík Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
190 stran Hotovo!
Rok vydání
2015 Hotovo!

Autor
Radim Bačuvčík Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
190 stran Hotovo!
Rok vydání
2015 Hotovo!
Nakladatel
VeRBuM Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Další ze série Protipóly marketingové komunikace

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB22
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi