Pokud objednáte dnes, doručíme vám zítra. Prodejny máme otevřeny i v sobotu a v neděli.

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Zobrazit katalog

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

0
Elektronická kniha 2015, česky, 190 stran
Jazyk:
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 69,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 4 Alzáky
Kód:  EK18215 ISBN: 978-80-875-0068-2
Helpdesk Vytisknout
Teorie a praxe v marketingové komunikaci 69,- Ihned ke čtení
Koupit
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
PDF pro čtečky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky Hotovo!
Autor
Radim Bačuvčík Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
190 stran Hotovo!
Rok vydání
2015 Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod Hotovo!
Nakladatel
VeRBuM Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Další ze série Protipóly marketingové komunikace

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14