Dobry den, kupil som si elektoronicky casopis VELO 5/2016, stiahol si aplikaciu Alza media, neviem ho precitat v mobile, moja kniznica je stale prazdna. Viete mi poradit?
Dakujem
Dobry den, kupil som si elektoronicky casopis VELO 5/2016, stiahol si aplikaciu Alza media, neviem ho precitat v mobile, moja kniznica je stale prazdna. Viete mi poradit?
Dakujem
Zákazník,
14. 06. 2017,
2
odpovědi
Dobrý den, pokud mám ještě platné aktuální předplatné do čísla 04/2018 včetně, pokud nyní koupím roční, naváže na něj, tj. bude od 05/2018 do 04/2019? Děkuji
Dobrý den, pokud mám ještě platné aktuální předplatné do čísla 04/2018 včetně, pokud nyní koupím roční, naváže na něj, tj. bude od 05/2018 do 04/2019? Děkuji
Zákazník,
20. 11. 2017,
1
odpověď
Dobrý den, koupil jsem velo 7-8/2018, v aplikaci alza ho mám “již zakoupeno” a “připraveno ke čtení” Když kliknu na číst zapne se mi aplikace alza média, kde ale časopis není v knihovně, když ho najdu v katalogu, měl bych si ho znovu zaplatit ...??? Viz předchozí odpověď jsem zkoušel aplikaci alza média smazat a znovu nainstalovat, bez efektu ... díky za radu
Dobrý den, koupil jsem velo 7-8/2018, v aplikaci alza ho mám “již zakoupeno” a “připraveno ke čtení” Když kliknu na číst zapne se mi aplikace alza média, kde ale časopis není v knihovně, když ho najdu v katalogu, měl bych si ho znovu zaplatit ...??? Viz předchozí odpověď jsem zkoušel aplikaci alza média smazat a znovu nainstalovat, bez efektu ... díky za radu
Jan Fajstauer,
24. 06. 2018,
1
odpověď
Dobrý den, rád bych si zakoupené číslo časopisu stáhl např. jako PDF na disk. Nenašel jsem ale k tomu cestu, děkuji za info.
Dobrý den, rád bych si zakoupené číslo časopisu stáhl např. jako PDF na disk. Nenašel jsem ale k tomu cestu, děkuji za info.
Daniel Kříž,
14. 09. 2019,
1
odpověď
Dobrý deň, uvádzate, že digitálne médium je ihneď k čítaniu. Systém Alza aj účet uvádzajú, že platba prebehla a tovar je zaplatený, ale stále nie je k dispozícii na čítanie.
Dobrý deň, uvádzate, že digitálne médium je ihneď k čítaniu. Systém Alza aj účet uvádzajú, že platba prebehla a tovar je zaplatený, ale stále nie je k dispozícii na čítanie.
Zákazník,
07. 04. 2020,
1
odpověď
Dobrý deň, kúpila som si e book, moja knižnica v app alzamedia je prázdna, opakovane som Applu odistalovala a nainštalovala ale kniha tam nie je
Dobrý deň, kúpila som si e book, moja knižnica v app alzamedia je prázdna, opakovane som Applu odistalovala a nainštalovala ale kniha tam nie je
Zákazník,
22. 12. 2020,
1
odpověď
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
Diskuze a poradna k Velo - 4/2018