* Program "Víte, s kým jednáte?" pomohl statisícům lidí na celém světě, aby se zlepšili v jednání i chápání ostatních, a to často dramatickým způsobem.
* Zabývá se otázkou, proč se dvě osoby ve stejné situaci chovají naprosto jinak, často proti vší logice, a jak to můžeme využít ve svůj prospěch.
* Účinný nástroj k získání převahy ve vyjednávání.
* Probírá čtyři základní typologie osobnosti, jejich typické modely chování a co je k tomu vede. Pochopení odlišnosti jednotlivých typů osobnosti má zásadní význam při obchodních jednáních, vyjednávání, ale také v rodinných a mezilidských vztazích.
Jak rozumět povahovým profilům nebo typům metodou D.I.S.C.? Jednotlivá písmena systému D.I.S.C. v tomto modelu představují typy: D – dominantní, I – inspirativní, S – starostlivý, C – cílevědomý.
Model D.I.S.C. je jednoduchý na pochopení a na použití v praxi, kde opravdu funguje. Systém D.I.S.C. popisuje osobnost člověka pozitivně, jak jeho slabé, tak i silné stránky. Znalost modelu D.I.S.C. vám pomůže chytře, efektivně a s úsměvem lépe komunikovat.
Pozitivní, lehce aplikovatelné, jednoduché a funkční…
* Když pochopíte důvody jednání druhých lidí, zjistíte, že jejich chování je vlastně logické,
i když to tak někdy vůbec nevypadá.
* Dozvíte se, jak dané typy osobnosti myslí, jak mluví, jak se oblékají, jaké mají auto, pracovnu,
jak se chovají k ostatním, co očekávají od druhých lidí, co je zajímá a co je vůbec nezajímá,
a hlavně - jak s nimi máte účinně jednat.
* Systém se nemusíte naučit, stačí mu porozumět. Budete umět předcházet konfliktům
a zvýší se vaše úspěšnost v prodeji i získávání nových zákazníků.
* Když se naučíte rozeznávat jednotlivé typologie, budete mít situaci pod kontrolou.
* Znalost modelu D.I.S.C. mění atmosféru v kolektivu, lidé si více rozumí a respektují se.
* Vědomosti získané v tomto audioprogramu můžete začít ihned používat v praxi.
Budete překvapeni, jak budete úspěšní v jednání s druhými lidmi.
* Tento program by měl být povinný pro všechny obchodníky, majitele firem,
prostě pro každého, kdo pracuje s lidmi.