Libuše Šafránková FKP kniha Letní čtení FKP kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Zobrazit katalog

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

E-kniha, česky
0
Elektronická kniha
2014, česky, 154 stran
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu
Cena s DPH 69,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 4 Alzáky
Kód:  EK11148 ISBN: 978-80-875-0052-1
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty 69,- Ihned ke čtení
Koupit

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Lenka Harantová Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
154 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Nakladatel
VeRBuM Hotovo!

Autor
Lenka Harantová Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
154 stran Hotovo!
Rok vydání
2014 Hotovo!
Nakladatel
VeRBuM Hotovo!

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi