Alza.cz
Zobrazit katalog

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

E-kniha, Česky
Elektronická kniha
2014, Česky, 154 stran
Přidat do seznamu
Kód:  EK11148
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty 69,- Ihned ke čtení
Do košíku

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Ukázky ke stažení:

Parametry a specifikace

Porovnat
Více parametrů
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon