Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Produkty ihned k odběru Media Šikmý kostel (FKP)

Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Nakladatel:
C.H.BECK
Kniha 2011, česky, 276 stran, Brožovaná bez přebalu lesklá
Cena s DPH
420,-
Cena bez DPH
382,-
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 21 Alzáků
Kód:  FKP115624 Prod. číslo:  978-80-7400-198-7
Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století 420,- Skladem 5 ks
Koupit

Vývojové tendence velkých podniků: Podniky v 21. století

Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum.

Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institu - cionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací.
V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a prezentuje nové směry ve strategiích podniků. V další části je analyzována konkurenceschopnost a úspěšnost podniků v podmínkách globalizace a jsou naznačeny světové trendy vývoje konkurenceschopnosti podniků. Jedním z témat je také vývoj organizačních struktur podniků, kdy na příkladech je ukázáno konkrétní organizační uspořádání. Velká pozornost je věnována problematice financování podniků, úloze bank a kapitálových trhů. Text přináší vývoj pohledů na financování podniků ve světě, jsou zmíněny teorie optimalizace finanční struktury, ukázány praktické pohledy na finanční strukturu, uvedeny klíčové poznatky k řízení rizika a diskutovány základní formy a nástroje financování podniků ve světě i v České republice. Publikaci uzavírá pohled na vývoj vlastnické struktury podniků v anglosaském prostředí, v evropském prostředí, postkomunistických zemích a v České republice.

Kniha Vývojové tendence velkých podniků. Podniky v 21. století je určena především vrcholovým manažerům podnikové sféry, členům správních orgánů a dalším profesím, které se nějakým způsobem setkávají ve své každodenní činnosti s problematikou správy společnosti, se strategickým řízením, otázkou konkurenceschopnosti, s organizací řízení, financování a vlastnické struktury. Je vhodná rovněž jako studijní pomůcka pro studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření.

Parametry a specifikace

Porovnat
Autor
Miroslav Hučka; Eva Kislingerová; Milan Malý Hotovo!
Počet stran
276 stran Hotovo!
Rok vydání
2011 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!

Základní

Autor
Miroslav Hučka; Eva Kislingerová; Milan Malý Hotovo!
Počet stran
276 stran Hotovo!
Rok vydání
2011 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!

Jazyk

Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
P-DC1-WEB28
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi