Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky

Zobrazit katalog
Kniha, česky
0
Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky - <a href='Renata Sedlakova-cat18863041.htm?p=11952-190170'>Renáta Sedláková</a>
-15%
Nakladatel:
Grada
Kniha 2015, česky, 548 stran
Cena s DPH
299,-
254,-
Cena bez DPH
231,-
Novinka! Nedělní objednávky doručíme již dnes nebo v pondělí (Jak si vyberete :)
Skladem > 5 ks
Doručení až domů út 26.6.
nebo
Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 13 Alzáků
Kód:  FKP183117 Prod. číslo:  978-80-247-3568-9
Helpdesk Vytisknout
Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky Skladem > 5 ks
Koupit

Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice.

Publikace čtenářům:

* pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním;

* usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami;

* poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům;

* zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů;

* rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace;

* zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti;

* upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.

Parametry a specifikace
Porovnat
Autor
Renáta Sedláková Hotovo!
Počet stran
548 stran Hotovo!
Rok vydání
2015 Hotovo!
Typ
Kniha Hotovo!
Druh
Kniha Hotovo!
Jazyk
Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi