Westernové filmy recenze a testy

Alza Test řadí westernové filmy na základě uživatelských recenzí a dalších dat

Alza Test Hodnocení
Alza Test Návštěvnost
Alza Test Reklamovanost
Alza Test Prodejnost

Co je to Alza test

Stovky kategorií, tisíce výrobků, miliony podrobností a uživatelských recenzí na westernové filmy. Jak se v tom všem zorientovat? V rámci Alza Testu jsme pro vás seřadili produkty ve výpisu níže tak, aby jejich pořadí objektivně reflektovalo zákaznickou zkušenost. Stavíme na datech a zpětné vazby skutečných lidí, kteří westernové filmy opravdu zakoupili.

48 položek
Tanec s vlky - DVD
Film na DVD - Film získal 7 Oscarů®, včetně sošky za nejlepší film a nejlepší režii. Čeká vás žár bitev, rány osudu, bizoni hřmící prériemi západu, dobrodružství a hrdinství ve skvělém filmu. Poté co byl nasazen jako předsunutá klídka na odlehlém západě roku 1860, má poručík John Dunbar obavy ze svých siouxských sousedů a každý den očekává útok. Místo toho se s kmenem spřátelí a uvázne uprostřed konfliktu mezi expandujícími Spojenými státy a Indiány. Kevin Costner hrál Dunbara a zároveň režíroval v jednom z nejlepších režisérských debutů v histori Hollywoodu.
Skladem > 20 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw788
Střelec
Film na DVD - DVD film Střelec [2009]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Ornella Muti, Paul Sorvino, Terence Hill. Váš osud je v jeho rukách. Doc West přijíždí do městečka Holysands. Potkává místní půvabnou učitelku a zalíbí se mu její plán pro postavení nemocnice. Je zde pouze jeden problém - peníze. West ale neváhá a vyhlašuje velkolepý turnaj v pokeru s nadějí, že mu jeho hráčské schopnosti vynesou vytoužený obnos. Do městečka se sjíždějí pokerové legendy z celé Ameriky, včetně Westova dávného rivala, jehož přítomnost vyvolá řadu problémů...
Novinka
69,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi396
Keoma
Film na DVD - DVD film Keoma [1976]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Franco Nero. Předehra k dolatě začíná. Mistrovské dílo. Keoma, indiánský míšenec, se vrací po občanské válce domů. Jeho bratři jej však kvůli jeho původu nevítají právě s otevřenou náručí a spiknou se proti němu. Keoma se bude muset vypořádat nejen s nimi, ale i s bandou desperátů, která terorizuje celé okolí. A jeho pomsta bude řádně krvavá.
Novinka
69,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi352
Sam Peckinpah western kolekce (4 DVD)
Film na DVD - DVD kolekce Sam Peckinpah obsahuje filmy: Balada o Cable Hogueovi, Jízda vysočinou, Divoká banda, Pat Garrett a Billy Kid. České titulky. Balada o Cable Hogueovi (DVD)Píše se rok 1908. Západ se změnil, ale šedivějící hraničář Cable Hogue (Jason Robards) zůstává stejný. Přestože si prodejem vody žíznivým cestovatelům v pustině vydělal jmění, zůstává na místě – a čeká. Ví totiž, že dvě ničemné krysy, které ho kdysi oloupily a nechaly umírat v žhnoucím arizonském písku, se jednoho dne zastaví na skleničku.
Novinka
358,-
Skladem 3 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi311
Stopaři
Film na DVD - DVD film Stopaři [1956]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: John Wayne, Jeffrey Hunter. Dvanáctý společný film Johna Wayna a režiséra Johna Forda Stopaři je mezníkem v žánru westernu a nabízí nezapomenutelný obraz pohraničí i mužů a žen, kteří se v něm pokoušejí přežít. Wayne hraje bývalého vojáka Konfederace, který se rozhodne vypátrat svou neteř, která při masakru jeho rodiny upadla do zajetí Komančů. Nenechá se odradit hladem, žízní, živly ani samotou a během svého pětiletého putování objeví cosi nečekaného: svou vlastní lidskost.
Novinka
135,-
Skladem 3 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi286
Přestřelka u O.K. Corralu
Film na DVD - DVD film Přestřelka u O.K. Corralu [1957]. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Burt Lancaster, Kirk Douglas. Spojte skupinu nebezpečných zločinců, dvojici neohrožených hrdinů spojených silným poutem a věčný boj mezi dobrem a zlem. Výsledkem je epický a dobrodružný příběh, který je známý nejen v divokých končinách amerického pohraničí, ale i daleko za jeho hranicemi: Přestřelka u O.K. Corral. V této akční klasice s hvězdným obsazením se spojili legendární herci Burt Lancaster a Kirk Douglas, aby osvobodili malé město Tombstone v Arizoně od nebezpečné bandy vrahů, kterou vede jeden z bratrů Clantonových.
Novinka
178,-
Skladem 2 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi300
Tom Horn
Film na DVD - DVD film Tom Horn [1980]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Steve McQueen, Linda Evans. Najali ho, aby zkrotil Západ. Ale kdo zkrotí jeho? Příběh Toma Horna – tento skutečný ochránce práva na Divokém západu byl posedlostí jiné americké legendy. Hollywoodská ikona Steve McQueen byl hercem i producentem jednoho ze svých posledních filmů. Odvážná a vzrušující rekonstrukce Hornovy kariéry na přelomu století, kdy právo rychlejšího nahradily jemnější metody. Horn se stane náhodnou obětí této změny.
Novinka
135,-
Skladem 2 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi277
Tenkrát na západě
Film na DVD - DVD film Tenkrát na západě [1968]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Henry Fonda, Claudia Cardinale. Velkolepý film Sergia Leoneho patří mezi režisérova nejoceňovanější díla. Ve výpravném příběhu o chamtivosti, cti a odplatě zasazeném do doby na sklonku éry Divokého západu jsou tři protřelí pistolníci vtaženi do konfliktu o jediný zdroj vody ve vyprahlé pustině. Ve své vůbec nejzápornější roli nájemného vraha Franka, který má na svědomí smrt jedné rodiny, zazářil Henry Fonda. Nechvalně známého banditu Čejena křivě obviněného z této vraždy si zahrál Jason Robards a jako záhadný samotář Harmonika odhodlaný vykonat pomstu za dávnou křivdu se představil Charles Bronson.
Novinka
178,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULfi266
Shane
Film na DVD - Tulák a pistolník Shane se nechává najmout na práci rodinou farmáře, jehož terorizuje zámožný dobytkář a jeho nohsled. V poslední rozhodující souboji pak spatří Shane i konec svého starého způsobu života.
Novinka
178,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULeo0042
V pravé poledne
Film na DVD - Gary Cooper v hlavní roli slavného amerického westernu, vyznamenaného čtyřmi Oscary.
Novinka
178,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULeo0041
Nevada Smith
Film na DVD - Na svět přichází drsný, ale bezelstný Nevada Smith - po matce Indián a po otci běloch - v 90. letech 19. století, kdy Kalifornií zmítá zlatá horečka. Když zjistí, že se jeho rodiče stali obětí vraždy, vydá se po stopě jejich brutálních zabijáků.
Novinka
178,-
Skladem > 5 ks u dodavatele
Objednací kód: MULeo0039
Poslední vlak z Gun Hillu
Film na DVD - V cestě jejich přátelství stojí touha po pomstě a spravedlnosti...
Novinka
178,-
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: MULeo0036
Zlaté prokletí (DVD)
Film na DVD - - dolby digital, romantické
Skladem > 5 ks u dodavatele
Objednací kód: MAGdvd423
Legendy divokého západu DVD 3 - Přestřelka u O.K. Corralu
Film na DVD - Neslavnější pistolnická střílečka. 30 sekund mezi životem a smrtí. Wyatt Earp byl pravděpodobně nejslavnějším mužem zákona na Divokém západě. Jeho dobrou pověst však pošramotila legendární přestřelka u O.K. Corralu po níž zůstali tři mrtví a dva těžce ranění. Wyatt Earp stanul před soudem. Byl však opravdu vinen? Tento dokument se snaží najít klíč k pravdě dávno zapomenutého procesu.
Skladem > 5 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw502
Legendy divokého západu DVD 2 - Billy Kid
Film na DVD - Nejslavnější pistolník. Milenec, šprýmař, otec… a vrah? William Bonney, zvaný Billy Kid, byl milovaný všemi a stal se legendou Západu. Před svou smrtí v jedenadvaceti letech měl už na kontě sedm zabitých mužů. Tyto vraždy z něj udělaly nejhledanějšího muže v zemi. Přesto mu guvernér státu Nové Mexiko tajně slíbil milost. Proč? Tento dokument odhaluje na základě podrobného zkoumání soudních nahrávek, dopisů a tiskových zpráv překvapivou pravdu o nechvalně proslulém pistolníkovi.
Skladem > 5 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw501
Šťastný Luke - DVD
Film na DVD - Rychlejší než vlastní stín. Lucky Luke (Terence Hill), nejrychlejší pistolník Divokého západu. Pouze on by dokázal důkladně vyčistit Daisy Town od všech padouchů, které v něm doslova kazí vzduch. Nyní však městu chybí vzrušení. Alespoň to si myslí jeho obyvatelé. Z nevděku se rozhořčený Lucky Luke rozhodne ukončit šerifstvo. Může ho byť kůň přemlouvat, nezůstane tu už ani minutu navíc. Jenže sotva stihne opustit město, už se k městu blíží jiní. Staří známí bratři Daltonova.
Skladem > 20 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw773
Viva Maria - DVD
Film na DVD - V této radostně romantické pohádce pro dospělé tvoří Brigitte Bardot a Jeanne Moreau nepřekonatelný komediální tým. Když dvě ženy – obě jménem Maria – vymyslí kolem roku 1910 náhodou striptýz, stanou se takovými hvězdami, že se jejich nadšené publikum svléká spolu s nimi! Pak se ale jedna z Marií zamiluje do pohledného revolucionáře (George Hamilton) a zjišťuje, že je obě bezděky zapletla do ozbrojeného rolnického povstání!
Skladem 4 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw832
Psanec Josey Wales - DVD
Film na DVD - Hrají: Clint Eastwood. Režie Clint Eastwood. Ve snímku Psanec Josey Wales, je pětinásobný držitel Ceny Akademie Clint Eastwood perfektně obsazen v roli rázného, drsného samotáře, jakým byl už jeho „Muž beze jména" v evropských westernech. Ale na rozdíl od bájného bezejmenného psance má Josey jméno a bredevším srdce. Poté, co se pomstil za brutální vraždu své rodiny, se Wales vydává na útěk, pronásledován bandou zabijáků. Cestuje sám, ale skupinka otrhaných vyvrhelů (včetně Sondry Locke a Chiefa Dana Georgea) je mu stále v patách a Wales nemůže zanechat svou náhradní rodinu bez ochrany.
135,-
Skladem 2 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw695
Život a doba soudce Roy Beana - DVD
Film na DVD - Hrají: Paul Newman. Skutečný Divoký západ v neuvěřitelném příběhu o ještě divočejším západu. Zákon funguje v městečku Vinegaroon takto: Trest za krádež whisky – pověšení. Trest za to, když nedáte soudci podíl z bankovní loupeže – pověšení. Trest za neuctivé poznámky o newyorské herečce Lillie Langtry – zastřelení. A pak pověšení. Paul Newman s režisérem Johnem Hustonem, scenáristou Johnem Milliusem a partou skvělých rváčů oživili skutečný Divoký západ v neuvěřitelném příběhu o ještě divočejším západu.
Skladem 3 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw886
Pravá a levá ruka ďábla - DVD
Film na DVD - Hrají: Terence Hill, Bud Spencer. Joe Trinity (Terence Hill), jehož přezdívají pro umění zacházet s revolverem Pravá ruka ďábla, přichází do městečka, kde je jeho bratr Bambino (Bud Spencer), Levá ruka ďábla, šerifem. Pravda, šerifem falešným, protože toho pravého postřelil, a tak ho zastupuje, než přijdou jeho komplici, aby připravili loupež. Místo toho se však bratři musí postavit na stranu zákona a chránit osadníky před nenasytným vlastníkem půdy a stáda koní Harrimanem.
Skladem > 20 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw672
Maverick - DVD
Film na DVD - DVD film Maverick [1994]. Český dabing. České titulky. Hrají: Mel Gibson, Jodie Foster, James Garner. Mel Gibson jako mazaný hazardní hráč Bret Maverick, Jodie Foster coby šarmantní podvodnice a James Garner jako pohodový strážce zákona - to jsou hrdinové filmu Maverick, diváckého hitu, který vám rozdá vítězné karty. Maverick, který má víc zákrutů než horská dráha a víc eskamotérských triků než skořápky, je báječným důkazem toho, jaká byla na Západě legrace. Na pokerovém turnaji na velké říční lodi bere vítěz všechno – 500 000 dolarů ... a Bret je pevně rozhodnut být tím, kdo je získá!
Skladem > 20 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw519
Mé jméno je Nikdo - DVD
Film na DVD - Zkušeného pistolníka Jacka Beauregarda už nebaví být ustavičně ve střehu a dokazovat svou rychlost. Chce pomstít smrt svého bratra a odcestovat do vysněné Evropy. Do cesty se mu však postaví vynikající pistolník, který si říká Nikdo. Zkušeného pistolníka Jacka Beauregarda už nebaví být ustavičně ve střehu a dokazovat svou rychlost. Chce pomstít smrt svého bratra a odcestovat do vysněné Evropy. Do cesty se mu však postaví vynikající pistolník, který si říká Nikdo.
Skladem > 10 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw521
Chytrák a dva společníci - DVD
Film na DVD - Joe Dík (Terence Hill) je pistolník, podvodník a tak trochu i kouzelník, zkrátka od všeho něco. Je známý svými geniálními plány jak kohokoliv napálit. Teď zrovna mu jde o 300 000 dolarů, které by moc rád získal pro sebe a své dva společníky.... Joe Dík (Terence Hill) je pistolník, podvodník a tak trochu i kouzelník, zkrátka od všeho něco. Je známý svými geniálními plány jak kohokoliv napálit. Teď zrovna mu jde o 300 000 dolarů, které by moc rád získal pro sebe a své dva společníky. V hlavě už se mu rodí nápad, jak se peněz zmocnit.
Skladem > 20 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw441
Legendy divokého západu DVD 1 - Custerův poslední boj
Film na DVD - Jenom krůček od vítězství? Mýty versus pravda. Bitva u Little Big Hornu je jednou z nejznámějších porážek americké armády v bojích s Indiány. Neodmyslitelně se pojí se jménem generála George Arnstronga Custera, a přestože jde o tak známou postavu i událost, stále se kolem ní vyskytuje mnoho otazníků a mýtů. Co se skutečně stalo v bitvě a jak Custer zemřel? Odpověďi na tyto i další otázky se pokusí najít tento jedinečný dokument, který přináší i dlouho ignorovaná svědectví indiánů.
Skladem 2 ks u dodavatele
Objednací kód: FLMdw500
Podívejte se na produkty seřazené podle ceny od nejlevnějšího v kategorii levné westernové filmy Produkty seřazené od nejdražšího po nejlevnější hledejte v kategorii nejdražší westernové filmy Zboží seřazené dle prodejnosti od nejvíce po nejméně prodávané najde v kategorii nejprodávanější, nejlepší westernové filmy Produkty řazené dle hodnocení uživatelů od nejlepšího najdete v westernové filmy recenze
+420 225 340 111