1.
Kontaktujte nás prostřednictvím online formuláře nebo telefonicky na premiové lince Moje Galaxy 800 665 377 a zaregistrujte svůj požadavek. Následně vás kontaktujeme pro upřesnění místa a času předání vašeho porouchaného telefonu.
2.
Předáte řidiči svůj rozbitý telefon, který ho odveze na diagnostiku a vám po dobu opravy nabídne k zapůjčení náhradní.
3.
Dispečer vám na základě provedené diagnostiky telefonu sdělí cenovou nabídku opravy (v případě mimozáruční opravy).
4.
Ihned po ukončení opravy s vámi dispečer domluví místo a čas předání opraveného telefonu, způsob platby, popřípadě vyzvednutí zapůjčeného zařízení.
Online formulář
Telefonicky
800 665 377
Už nemusíte dlouze čekat na opravu vašeho telefonu! Zákazníci s telefonem zakoupeným v ČR mají možnost expresní opravy v našich servisních centrech v Praze, Brně a Ostravě. Opravu vám zajistíme do 1 hodiny, pokud to charakter závady dovolí.
800 665 377
(Po - Ne 7:00 - 21:00)
Potřebujete poradit s nastavením nebo máte technický problém? Zavolejte na prémiovou linku Moje Galaxy, kde budete ihned spojeni s naším agentem. Ať už jde o radu či reklamaci, rádi vám pomůžeme.
Služba Moje Galaxy je zcela zdarma* pro prémiová mobilní zařízení. Více o konkrétních modelech si můžete přečíst na produktových stránkách.
Moje QLED
Máte technický problém s vaší QLED TV? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, v jakých verzích a kde se dá zakoupit?
Moje Galaxy B2B
Služba Moje Galaxy B2B platí i pro zařízení zakoupená firemním zákazníkem v oficiální distribuční síti České republiky.
Moje Domácnost
Máte technický problém s pračkou? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, kde se dají spotřebiče zakoupit?
Mimozáruční servis
Podmínky mimozáruční opravy mobilních telefonů v rámci služby Moje Galaxy.