Obchodník roku 2022 AlzaPlus+
Zobrazit katalog

Co je Moje Galaxy?

Prémiový servis Moje Galaxy je služba pro majitele všech telefonů Samsung Galaxy. Vyzvedneme váš poškozený telefon u vás doma, nebo třeba v práci. Zajistíme opravu v co nejkratším čase a za použití originálních náhradních dílů.

Jak to funguje?

1.

Kontaktujte nás prostřednictvím online formuláře nebo telefonicky na premiové lince Moje Galaxy 800 665 377 a zaregistrujte svůj požadavek. Následně vás kontaktujeme pro upřesnění místa a času předání vašeho porouchaného telefonu.

2.

Předáte řidiči svůj rozbitý telefon, který ho odveze na diagnostiku a vám po dobu opravy nabídne k zapůjčení náhradní.

3.

Dispečer vám na základě provedené diagnostiky telefonu sdělí cenovou nabídku opravy (v případě mimozáruční opravy).

4.

Ihned po ukončení opravy s vámi dispečer domluví místo a čas předání opraveného telefonu, způsob platby, popřípadě vyzvednutí zapůjčeného zařízení.

Objednat svoz zdarma

Online formulář

zde

Telefonicky

800 665 377

Prioritní oprava do 1 hodiny

Už nemusíte dlouze čekat na opravu vašeho telefonu! Zákazníci s telefonem zakoupeným v ČR mají možnost expresní opravy v našich servisních centrech v Praze, Brně a Ostravě. Opravu vám zajistíme do 1 hodiny, pokud to charakter závady dovolí.

Infolinka

800 665 377

(Po - Ne 7:00 - 21:00)

Potřebujete poradit s nastavením nebo máte technický problém? Zavolejte na prémiovou linku Moje Galaxy, kde budete ihned spojeni s naším agentem. Ať už jde o radu či reklamaci, rádi vám pomůžeme.

Prémiové telefony

Služba Moje Galaxy je zcela zdarma* pro prémiová mobilní zařízení. Více o konkrétních modelech si můžete přečíst na produktových stránkách.

Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

Samsung Galaxy Z Fold3 5G

Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Další služby

Moje QLED

Máte technický problém s vaší QLED TV? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, v jakých verzích a kde se dá zakoupit?

 

Moje Galaxy B2B

Služba Moje Galaxy B2B platí i pro zařízení zakoupená firemním zákazníkem v oficiální distribuční síti České republiky.

 

Moje Domácnost

Máte technický problém s pračkou? Potřebujete poradit s nastavením? Nebo vás zajímá, kde se dají spotřebiče zakoupit?

 

Všeobecné obchodní podmínky

Mimozáruční servis

Podmínky mimozáruční opravy mobilních telefonů v rámci služby Moje Galaxy.

Záruční servis

Podmínky záruční opravy mobilních telefonů v rámci služby Moje Galaxy.

Vytisknout
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací