Alza.cz
CZ

Nákupní horečka pokračuje – po Black Friday přichází Cyber Monday

Slevové akce odstartují sérii rekordních předvánočních útratPraha 27. 11. 2015 -  Cyber Monday nebo také kybernetické pondělí, je marketingová slevová akce zaměřená převážně na IT a elektronické produkty. V USA označuje pondělí bezprostředně následující po černém pátku. Termín, který se poprvé objevil právě před deseti lety, nyní do nabídky marketingových akcí zavádí také Alza.


Cyber Monday vznikl původně jako reakce na nákupní horečku v kamenných obchodech. V pojetí Alzy přinese zajímavé slevy nejpopulárnějších IT produktů a elektroniky. Zapřísáhlé odpůrce davového šílenství v kamenných obchodech může těšit, že v e-shopu nikdy neztratí své pohodlí a nákupní komfort.
 

„Obě, po sobě následující slevové akce, odstartují sérii rekordních útrat, které v letošním roce očekáváme. Lidí, kteří si koupí své dárky on-line stále přibývá. Podle našich odhadů vzroste útrata zákazníků v letošní sezóně oproti loňské o 40 %. Raketově stoupá také zájem o nákupy prostřednictvím mobilních zařízení," uvedla Šárka Jakoubková, PR manažerka Alzy.
 

Úspěchem zcela nové marketingové akce jsou si v Alze jistí. „Mezi českými a slovenskými zákazníky jsou slevové akce velmi oblíbené, což potvrzují i dosavadní výsledky Black Friday. V průběhu celotýdenní akce Black Friday jsme vyprodali drtivou většinu zlevněného zboží. Nejúspěšnější položky zmizely v košících zákazníků během několika sekund. Mimořádný zájem byl například o herní konzoli Sony Playstation 4 - stovky kusů vykoupili zákazníci hned první den. V reakci na velký zájem spotřebitelů jsme urychleně doplnili zásoby a další stovky kusů byly do prodeje uvolněny hned následující den. I tak byla herní konzole opět rychle vyprodána," doplnila Jakoubková.
 

Na úspěch Black Friday naváže Alza hned v dalším týdnu. Akci pojmenuje tak, jak jsou zákazníci ve světě zvyklí – Cyber Monday nebo-li Kybernetické pondělí. V rámci Cyber Monday zlevní Alza především počítače, notebooky, mobilní telefony a elektroniku. Slevy budou dosahovat až 70 %. Ve skladech Alzy je již připraveno více než 22 tisíc kusů produktů, které si zákazníci v Čechách i na Slovensku budou moci koupit za výhodné ceny. Akce potrvá, stejně jako v případě Black Friday, po celý týden.

 

Alza.cz
Šárka Jakoubková
Mobil: (+420) 607 053 536
E-mail: [email protected]


Denisa Dlabová 
E-mail: [email protected]

 

O společnosti Alza.cz, a.s.

Společnost Alza je lídrem českého a slovenského internetového trhu s dvacetiletou historií. V roce 2005 překročila Alza, jako první internetový obchod v historii, miliardovou hranici obratu. Svoji výsadní pozici upevňuje Alza každý rok. V roce 2014 dosáhla obratu bez DPH ve výši 11,5 miliardy Kč a vyřídila přes 4,8 mil objednávek. Denní návštěvnost webových stránek Alzy přesahuje 400 tisíc uživatelů. Jedničkou na trhu je společnost zejména díky bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké nabídce produktů a nadstandardním prodejním i poprodejním službám. Jedině v Alze mohou spotřebitelé navštívit první Apple Shop ve střední a východní Evropě. Za své obchodní úspěchy získala Alza řadu prestižních ocenění, např. absolutní vítězství v Českém košíku roku 2015, Shop Roku 2011 až 2014, MasterCard Obchodník roku 2012 a 2013 v kategorii internetový prodejce, nejlepší E-commerce aplikace roku 2014, Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy a celou řadu dalších. Historii a současnost společnosti naleznete zde

Vytisknout

P-DC1-WEB21
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon