Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Rychlé dárky do obálky Čistá a zdravá domácnost bez virů

Přehled pojistných produktů a rozšířených záruk

Zobrazit katalog

Informace o každé ze služeb naleznete po rozkliknutí příslušného názvu služby:

Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

?Pojištění proti rozbití a krádeži
  • AlzaNEO - nový přístroj každý rok


Postup pro nahlášení škody

Došlo ke škodě? Než zavoláte - připravte si:

  • Číslo nákupního dokladu
  • SN poškozeného výrobku (pokud je výrobcem přiděleno)
  • Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
  • V případě odcizení výrobku:
    - Usnesení o odložení případu
    - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení)
    - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení)

Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.

Nahlášení pojistné události

+420 225 340 777

Dovolujeme si vás upozornit, že veškeré hovory jsou monitorovány.

A co potom?

Poškozený výrobek:

Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

Odcizený výrobek:

Dokumenty, zmíněné ve čtvrté odrážce viz výše dodejte na jakoukoli naší prodejnu nebo je zašlete na sluzby.administrace@alza.cz. Nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.

Upozornění:

Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB28
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi