Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Veletrh vědy

Next Business Day servis

Díky službě Next Business Day si už nemusíte dělat starosti. V případě závady za vámi Dell vyšle technika, který po celou dobu servisního období zajistí servis včetně náhradních dílů a práce. Next Business Day znamená míň problémů pro vás.

Next Business Day
On-site

Dell Next Business Day On-Site zahrnuje tyto služby:

 
  1. Servis u zákazníka do druhého pracovního dne (NBD On-Site)
  2. Telefonická technická podpora
  3. Nepřetržitá komplexní online podpora (24/7)
  4. 30denní úvodní asistence

Servis u zákazníka do druhého pracovního dne

Po nalezení závady telefonickou podporou umožňuje služba Dell Next Business Day vyslání certifikovaného technika k zákazníkovi. Pokud technik zaznamená telefonické hlášení závady do 17 hodin pracovního dne (pondělí – pátek), a pakliže jsou dostupné potřebné náhradní díly, je to vždy do druhého pracovního dne.

Telefonická technická podpora


Pokud jste nebyli schopni problém s výrobkem Dell vyřešit pomocí online podpory, lze zavolat linku, na které bude provedena diagnostika. Díky této službě se dají rychle a efektivně zjistit případné chyby a zajistit nejvhodnější a nejrychlejší způsob nápravy. Linka je dostupná v pracovních dnech a je zpoplatněna dle běžné sazby.

Nepřetržitá komplexní online podpora


Na adrese support.euro.dell.com získáte bezplatnou online asistenci, včetně e-mailové podpory. Budete mít přístup k manuálům, nástrojům na diagnostiku problémů a informacím o hledání závad. Můžete zde najít aktuální ovladače, odpovědi na často kladené otázky nebo se sami zeptat techniků. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

30denní úvodní asistence


Po dobu prvních 30 dní po dodání hardwaru nebo softwaru Dell máte k dispozici telefonickou technickou podporu, která vám pomůže s jakoukoli instalací a konfigurací, týkající se těchto produktů. Pokud si něčím nejste jistí, nebo nevíte jak něco zprovoznit, můžete využít právě tohoto řešení.
0
Vytisknout

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi