Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Next Business Day servis

Díky službě Next Business Day si už nemusíte dělat starosti. V případě závady za vámi Dell vyšle technika, který po celou dobu servisního období zajistí servis včetně náhradních dílů a práce. Next Business Day znamená míň problémů pro vás.

Next Business Day
On-site

Dell Next Business Day On-Site zahrnuje tyto služby:

 
  1. Servis u zákazníka do druhého pracovního dne (NBD On-Site)
  2. Telefonická technická podpora
  3. Nepřetržitá komplexní online podpora (24/7)
  4. 30denní úvodní asistence

Servis u zákazníka do druhého pracovního dne

Po nalezení závady telefonickou podporou umožňuje služba Dell Next Business Day vyslání certifikovaného technika k zákazníkovi. Pokud technik zaznamená telefonické hlášení závady do 17 hodin pracovního dne (pondělí – pátek), a pakliže jsou dostupné potřebné náhradní díly, je to vždy do druhého pracovního dne.

Telefonická technická podpora


Pokud jste nebyli schopni problém s výrobkem Dell vyřešit pomocí online podpory, lze zavolat linku, na které bude provedena diagnostika. Díky této službě se dají rychle a efektivně zjistit případné chyby a zajistit nejvhodnější a nejrychlejší způsob nápravy. Linka je dostupná v pracovních dnech a je zpoplatněna dle běžné sazby.

Nepřetržitá komplexní online podpora


Na adrese support.euro.dell.com získáte bezplatnou online asistenci, včetně e-mailové podpory. Budete mít přístup k manuálům, nástrojům na diagnostiku problémů a informacím o hledání závad. Můžete zde najít aktuální ovladače, odpovědi na často kladené otázky nebo se sami zeptat techniků. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

30denní úvodní asistence


Po dobu prvních 30 dní po dodání hardwaru nebo softwaru Dell máte k dispozici telefonickou technickou podporu, která vám pomůže s jakoukoli instalací a konfigurací, týkající se těchto produktů. Pokud si něčím nejste jistí, nebo nevíte jak něco zprovoznit, můžete využít právě tohoto řešení.
0
Vytisknout
Pomohla vám tato informace?
Tento formulář slouží pouze k hodnocení informací na stránce.
Pokud máte dotaz, či požadavek, využijte zákaznické podpory.
Chybí Vám něco? Je něco uvedeno špatně?

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi