Pokud objednáte dnes, doručíme vám zítra. Prodejny máme otevřeny i v sobotu a v neděli.

Zobrazit katalog

Nová televize každé dva roky

Jen blázen by televizi kupoval, když může mít každé dva roky tu nejnovější.

  • Vyberte si televizi
  • My ji zdarma přivezeme a zapojíme
  • Platíte jen měsíční cenu
  • Každé dva roky dostanete novou dle Vašeho výběru
  • Můžete kdykoliv skončit (po 6 měsících)
Mám zájem
cena od 990 Kč / měsíčně
  • žádný uvěr
  • žádné splátky

Blesková výměna

Pokud se televize rozbije nebo ji odcizí, dovezeme novou.

Nečekejte na opravu

Při poruše přijede technik, nebo vám zdarma pošleme novou.

Nebojte se odcizení

Při krádeži nám doručíte doklad od Policie a do tří dnů pošleme novou.

Nebojte se živlů

Při poškození například bleskem či vodou televizi do tří dnů vyměníme.

Nechte vše na nás

ZDARMA televizi dovezeme, zapojíme a nastavíme.

Televizi dovezeme

Televizi vám doveze přímo náš dopravce Alza Expres.

Zapojíme a nastavíme

Novou televizi zapojíme, nastavíme a vysvětlíme vám její funkce.

Uklidíme po sobě

Přebytečné krabice a fólie, případně i starou televizi, odvezeme.

Zobrazit kompletní podmínky

Vyberte si svou televizi

55" LG 55UH605V

4K LED 139 cm H.265/HEVC

Televize 4K SMART LED, úhlopříčka 139cm, 4K Ultra HD 3840x2160, PMI 1200, HDR Pro, VB-T2/S2/C, H.265/HEVC kodek, energ. třída A+

990 Kč měsíčně

55" LG 55UH668V

4K IPS LED 139 cm H.265/HEVC

Televize 4K SMART LED, úhlopříčka 139cm, IPS, 4K Ultra HD 3840x2160, PMI 1200, HDR Pro, DVB-T2/C, H.265/HEVC kodek, WebOS 3.0, 3x HDMI, 2x USB, CI, LAN, DLNA, WiFi, Miracast, WiDi, Bluetooth, web prohlížeč, NETFLIX, PVR nahrávání, edge LED panel, magický ovladač AN-MR650, repro 20W, VESA 300x300, energ. třída A+

1 090 Kč měsíčně

55" LG 55UH7707

4K IPS LED 139 cm H.265/HEVC

Televize 4K SMART LED, úhlopříčka 139cm, IPS Quantum displej, 4K Ultra HD 3840x2160, PMI 2500, HDR Super, DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC kodek, WebOS 3.0, 3x HDMI, 3x USB, CI, LAN, DLNA

1 590 Kč měsíčně

55" LG 55EG910V

Full HD OLED 3D 139 cm H.265/HEVC

Televize prohnutá OLED 3D SMART, úhlopříčka 139cm, Full HD 1920x1080, DVB-S2/T2/C, H.265/HEVC, WebOS 2.0, 3x HDMI, 3x USB, CI+, WiFi, WiDi, Miracast, DLNA, HbbTV

1 890 Kč měsíčně

55" LG OLED55B6J

4K OLED 139 cm H.265/HEVC

Televize 4K OLED SMART, úhlopříčka 139cm, 4K Ultra HD 3840x2160, HDR, DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC kodek, WebOS 3.0, 4x HDMI, 3x USB, LAN, DLNA, WiFi, Miracast, WiDi, Bluetooth

2 890 Kč měsíčně

Pořiďte si novou televizi ještě dnes

Vyplňte adresu, kam televizi dovezeme.
POZOR: služba funguje prozatím jen v Praze.

Odesláním souhlasíte s obchodními podmínkami.

Otázky a odpovědi

Kdy a jak dostanu přístroj?

Vyplníte žádost na této stránce a nejpozději následující den vám zavoláme. Pokud splníte podmínky programu, vybraný přístroj vám doručíme do tří dnů až domů. Rozbalíme, zapojíme, nastavíme a odvezeme obaly. Máme s sebou taky základní kabely (HDMI a anténní). Podepíšete předávací protokol a hned si můžete užívat.

Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí?

Pokud chcete opravu provést doma, abyste například nepřišli o vaše nastavení, objednejte si technika. Pro televize LG: http://www.lg.com/cz/podpora. Pokud nebudete spokojeni s nabízenými lhůtami, můžeme vám přístroj vyměnit za nový. Stačí, když nám poruchu nahlásíte přes náš Kontaktní formulář.

Co pokud přístroj poškodím?

Pokud uznáme, že událost spadá do rozšířené záruky, přístroj do tří pracovních dnů vyměníme. Dostanete nový, nebo zánovní, stejných parametrů. Zavoláte nám (naše číslo je 225 340 111) a nahlásíte, co se stalo.

Co pokrývá rozšířená záruka přístroje - ochrana proti krádeži a rozbití?

Krádež a nešťastnou náhodu. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučena například krádež z auta, nebo úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem). Během krádeže byste také neměli mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu. Můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy (to je doba, po kterou máte jeden přístroj). Přečtěte si prosím podrobné podmínky.

Jak často mohu přístroj vyměnit?

Každé dva roky dostanete nový přístroj. O výměnu žádáte přes náš Kontaktní formulář. Až se doba bude blížit, napíšeme vám e-mail.

Kdy a jak hradím poplatek za členství?

Poplatek hradíte vždy měsíčně předem. Fakturu vám zašleme měsíčně e-mailem a najdete ji v Moje Alza. První fakturu dostanete zároveň se schválením členství. Zaplatit můžete kteroukoliv platební metodou (například převodem z účtu / pravidelným příkazem), doporučujeme platbu kartou, protože je nejpohodlnější.

Mohu přístroj vrátit a členství zrušit?

Ano, přístroj můžete vrátit a členství ukončit kdykoliv po uplynutí 6 měsíců. Zrušení nahlásíte přes Kontaktní formulář na stránkách Alza. Přístroj odvezeme sami. Pozor, členem programu se potom můžete stát až zase po uplynutí dvou let od doby, co jste dostali první přístroj.

Jsem živnostník. Mohu si dát přístroj do nákladů?

Pokud odečítáte skutečné náklady, ne paušál, tak ano. Každou platbu za přístroj můžete dát do nákladů, ihned a celou. Berte jen prosím v potaz, že služba není určena pro firmy, jen pro fyzické osoby (i podnikající).

Mohu si příště vzít dražší nebo levnější přístroj?

Můžete si vzít naprosto jakýkoliv přístroj, který je v nabídce těchto našich programů.

Když měním přístroj, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.

Když vrátím starý přístroj, garantujete mi smazání dat?

Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce a také formátujeme disky nebo paměťová média.

Co se dál děje s vrácenými přístroji?

Vrácené přístroje se buď prodávají jako použité, nebo repasují a prodávají jako repasované. Veškerá data z přístrojů vždy odstraníme.

Mohu si přístroj odkoupit?

Přístroj nelze odkoupit. Jde o formu služby (členství v Programu), které vám zajišťuje stále dostupný špičkový přístroj. Členství však můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.

Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

Podmínkou pro fyzické osoby je dovršení věku 18 let. Pak už jen zbývá podat žádost o členství, vyplnit zde pravdivé údaje a chvíli počkat. Budeme vás kontaktovat do druhého dne.

Může se stát, že moji žádost zamítnete?

Ano, to se může stát, na vznik členství nemáte právní nárok. Důvody bohužel sdělovat nesmíme. I v tom případě si stále můžete vzít přístroj například na splátky a zakoupit k němu pojištění. Získáte tak podobný produkt.

Mou žádost jste schválili: kdy přístroj dorazí?

Přístroj dorazí do tří dnů, většinou ale dříve. Až bude zabalen a nakládán, dostanete od nás SMS a e-mail, stejně jako u každé jiné objednávky.

Ve kterých zemích je program dostupný?

Momentálně jen v České Republice. Připravujeme spuštění ve Slovenské republice, přesný termín zatím neznáme.

Nevíte si rady? Napište nám

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2