Obrat internetového obchodu Alza.cz v roce 2012 opět rostl

Společnost Alza.cz a.s., největší prodejce počítačů a elektroniky, dosáhla v roce 2012 celkového obratu 7,651 miliardy Kč a vyřídila přes 2,5 milionu objednávek. V roce 2012 Alza prodala přes 250 tisíc notebooků, počítačů a tabletů, což svědčí o nejvyšší odbornosti Alza.cz v oboru počítačů a elektroniky. Tam, kde Alza zavedla unikátní službu AlzaDrive, ji využilo více než 30% zákazníků, což opět potvrzuje, že Alza.cz stále zvyšuje pohodlí svých zákazníků.   



Alza.cz zaznamenala velmi úspěšný rok. Většina obratu i nadále pochází z tradičních IT komodit, nicméně enormně rostl zájem o vybavení domácností televizemi a bílým zbožím, raketový start zaznamenal prodej elektronických licencí a hraček. Celkový počet poboček se zvýšil na 33. Dále došlo k rozšíření a modernizaci showroomu v pražských Holešovicích a k otevření unikátní služby Alza Drive. Alza.cz se stala výhercem třech hlavních cen českého internetu – Shop roku 2012, Křišťálová Lupa 2012 a MasterCard Obchodník roku 2012 – kategorie internetový prodejce. Obrat společnosti meziročně vzrostl o 13,5 % na celkových 7,651 miliardy Kč a Alza.cz vyřídila přes 2,5 mil objednávek.
 „Internetové prostředí je turbulentní obor a plánování byznysu v něm není lehká disciplína. O to více nás těší, že většinu učiněných kroků, které se v Alze udály, naši zákazníci vítají. Snažíme se neustále zvyšovat kvalitu služeb a máme radost, že se nám to daří,“ říká Jaromír Řánek, marketingový ředitel Alza.cz a.s.
Alza.cz díky dobré spolupráci s dodavateli zvládla efektivně vykrývat požadavky trhu, a tak výsledkům výrazně pomohl i fakt, že zákazníci měli na výběr ze stále bohatší nabídky tabletů, ultrabooků, elektronických čteček a chytrých televizí. Alza.cz rovněž uvedla na trh řadu očekávaných novinek, mezi jinými Samsung Galaxy III, Windows 8, očekávaný herní hit Diablo 3, Apple iPad Mini a řadu dalších.
Pro rok 2013 si Alza.cz vytyčila jako hlavní cíl další zvyšování zákaznické spokojenosti. Mimo to se společnost ještě více zaměří na bližší spolupráci s dodavateli s cílem připravit řadu nových zajímavých produktů a ještě nižších cen pro své zákazníky.
„Naše cíle jsou vždy velice ambiciózní, ale víme, že máme tým skvělých zaměstnanců a miliony skvělých zákazníků, jejichž spokojenost je pro Alza.cz tím nejdůležitějším. To jsou základní předpoklady, které nám umožňují stanovené cíle plnit a překonávat,“ dodává Petr Pražák, provozní ředitel společnosti Alza.cz a.s.




 
Alza.cz, a.s.
Jaromír Řánek, marketingový ředitel
tel.: +420 225 340 111
e-mail: jaromir.ranek@alza.cz
O společnosti Alza.cz, a.s.
Společnost Alza.cz se zabývá prodejem výpočetní techniky a elektroniky od roku 1994 a dlouhodobě je lídrem českého internetového trhu. Už v roce 2005 přesáhl obrat společnosti Alza.cz hranici 1 miliardu Kč. Na českém trhu šlo o první pokoření této hranice internetovým obchodem. Společnost Alza.cz každý rok upevňuje svou pozici
a v roce 2012 dosáhla obratu již 7,651 miliardy Kč a vyřídila přes 2,5 mil objednávek. Denní návštěvnost webových stránek www.alza.cz přesahuje 200 000 uživatelů. Portál www.alza.cz jsou nejnavštěvovanější stránky
v oblasti počítačů a elektroniky na českém internetu.
Jedničkou na trhu je Alza.cz zejména díky bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké nabídce produktů
a nadstandardním službám, které doprovázejí samotný prodej i poprodejní služby. V předchozích letech získala společnost Alza.cz a.s. za své obchodní úspěchy i řadu prestižních ocenění. Jmenujme například Shop Roku 2011 a 2012, MasterCard Obchodník roku 2012 – kategorie internetový prodejce, Křišťálová Lupa 2012, GE Money Multiservis Obchodník roku 2008 či absolutní prvenství HP Partner roku v letech 2009, 2010, 2011 a 2012.

0
Vytisknout

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB4