Alza.cz

Pojištění pro školy

Služby pro firmy - pojištění
Odebíráte od nás větší množství elektroniky?

Právě pro Vás máme jedinečnou příležitost přihlásit se do programu Pojištění pro školy, zajistíte si tak nepřetržitou ochranu zakoupených výrobků.

Již vás tedy nebude trápit, až Vám například mobilní telefon spadne a praskne mu displej nebo až Vám někdo odcizí notebook.

Výhody

  • Zdarma Vám opravíme zboží, které bylo náhodně poškozeno.
  • V případě odcizení výrobku od nás dostanete jiný.
  • Veškeré opravy a výměny vyřešíme velmi rychle s 0% spoluúčastí.
  • Vše řešíte s Alza.cz, nemusíte kontaktovat žádné pojišťovny.
  • Platí pro náhodné poškození a odcizení kdekoliv na světě.

Jak do programu zakoupenou elektroniku přihlásit?

Žádné podepisování smluv, stačí Vašeho obchodníka, a ten vše zařídí.

Jak to funguje?

  • Zpětně Vám pojistíme u nás zakoupenou elektroniku, jejíž stáří nepřesáhlo 24 měsíců.
  • Každou nově zakoupenou elektroniku máte po dobu 24 měsíců automaticky chráněnou také

Jak probíhá vyúčtování?

  • Za službu měsíčně zaplatíte pouze 0,6 % z celkové hodnoty zařazeného zboží včetně DPH.
  • Nemusíte se o nic starat, každý měsíc Vám automaticky zašleme fakturu.

Nejčastější dotazy

Jaká je v případě poškození spoluúčast?
Nulová, jedná se o bezkonkurenční produkt s 0% spoluúčastí na škodě.
Na koho se obrátit v případě poškození či odcizení výrobku?
Stačí se dostavit na jakoukoli pobočku Alza.cz
Musí ke škodě dojít na území České republiky?
Nezáleží na tom, v jakém státě či na jakém kontinentu došlo ke škodě.
Kolik služba Pojištění pro školy stojí a jak často je potřeba úhradu provést?
Platíte pouze 0,6 % z celkového součtu pojištěného zboží včetně DPH měsíčně. Tedy 0,6 % z ceny elektroniky, která není starší 24 měsíců.
Lze do programu zařadit i zboží, které je určeno pro přeprodej?
Toto možné není.
Jak mohu službu deaktivovat?
Velmi jednoduše, zašlete mail obchodníkovi s žádostí o zrušení. Služba nemá žádnou výpovědní lhůtu, končí okamžitě. Upozorňujeme však, že jakmile službu jednou deaktivujete, již se do ní v budoucnu nemůžete znovu přihlásit.
Jak poznám, které produkty jsou pojištěny?
Společně s fakturou každý měsíc dostanete i seznam pojištěných položek.
Jsou v podmínkách nějaké výjimky?
Do pojištění nejsou zahrnuty zakoupené služby, software, spotřební materiál, a produkty zakoupené na Kleopatra.cz a Hračky.cz a také zboží, které jste si u nás již jednorázově pojistili.
Musím v případě zájmu o tuto službu podepisovat smlouvu?
Nemusíte, stačí nám Vaše akceptace. Jsme pro jasnou a rychlou cestu bez nutnosti zbytečného „papírování“.
Není tato služba zbytečná?
Naše pojištění se vztahuje na naprosto reálné hrozby. Kolikrát mobilní telefon, tablet nebo notebook přežije pád nebo polití bez úhony? Chovají se Vaši zaměstnanci k firemní elektronice jako ke své vlastní? Věříte, že zloděj nebo vandal nemůže zaskočit právě Vás?
Lze pojistnou událost uplatnit i zpětně?
S touto službou máte pojištěné veškeré výrobky u nás nakoupené za posledních 24 měsíců. Avšak služba se vztahuje pouze na případy, které se staly po jejím sjednání.
Obchodní podmínky ke službě Pojištění výrobků naleznete zde
Pokud jste zde nenalezli odpovědi na Vaše otázky, neváhejte nás kontaktovat!
Vytisknout

P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon