Informace o každé ze služeb naleznete po rozkliknutí příslušného názvu služby:
Postup pro nahlášení škody
Došlo ke škodě? Než zavoláte - připravte si:
- Číslo nákupního dokladu
- SN poškozeného výrobku (pokud je výrobcem přiděleno)
- Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
- V případě odcizení výrobku:
- Usnesení o odložení případu
- Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení)
- Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení)
Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.
Nahlášení pojistné události
+420 225 340 777
Dovolujeme si vás upozornit, že veškeré hovory jsou monitorovány.
A co potom?
Poškozený výrobek:
Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.
Odcizený výrobek:
Dokumenty, zmíněné ve čtvrté odrážce viz výše dodejte na jakoukoli naší prodejnu nebo je zašlete na [email protected]. Nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.
Upozornění:
Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.