Alza.cz

Přehled pojistných produktů a rozšířených záruk

Informace o každé ze služeb naleznete po rozkliknutí příslušného názvu služby:

Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

Alza NEO - Pronájem

Postup pro nahlášení škody

Došlo ke škodě? Než zavoláte - připravte si:

  • Číslo nákupního dokladu
  • SN poškozeného výrobku (pokud je výrobcem přiděleno)
  • Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
  • V případě odcizení výrobku:
    - Usnesení o odložení případu
    - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení)
    - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení)

Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.

Nahlášení pojistné události

+420 225 340 777

Dovolujeme si vás upozornit, že veškeré hovory jsou monitorovány.

A co potom?

Poškozený výrobek:

Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

Odcizený výrobek:

Dokumenty, zmíněné ve čtvrté odrážce viz výše dodejte na jakoukoli naší prodejnu nebo je zašlete na [email protected]. Nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.

Upozornění:

Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.


Vytisknout
P-DC1-WEB12
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon