Letní výprodej HP, média Apple Harmony

Recenze BLAUPUNKT SanDiego 530 World

BLAUPUNKT SanDiego 530 World - Autorádio

Recenze BLAUPUNKT SanDiego 530 World

Zajímají Vás názory a recenze na BLAUPUNKT SanDiego 530 World? U nás má zatím hodnocení 4,0 z 5 hvězdiček od 9 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s BLAUPUNKT SanDiego 530 World. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na BLAUPUNKT SanDiego 530 World i vy.
7 989,-
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
4,0
Hodnotilo 9 zákazníků
Napsat recenzi
5 5 ×
4 1 ×
3 2 ×
2 0 ×
1 1 ×
100+ zákazníků již zakoupilo
66 % zákazníků doporučuje

Zákazník 24.11.2014
Mezi 2din autorádii nemá konkurenci. Za tuto cenu není lepší autorádio. Měl jsem možnost použít Číské autorádio podobného ražení, to se s tímto výrobkem v žádném případě nedá srovnávat. Největší problém u číských modelů je tragický FM tuner, který neumí RDS, tak jak jsme u nás zvyklý. Ruce pryč od neznačkových čínských autorádií, u tohoto modelu Blaupunktu dostanete hodně muziky za adekvádní peníze. Blaupunk je a vždy byl výrobce nadprůměrně kvalitní elektroniky.
- velmi kvalitní autorádio na bázi Windows 6.0CE- vestavěný GPS modul, není třeba ho dokupovat za nehorázné peníze jako u konkurence- citlilý FM/AM tuner, perfektní kvalita zvuku- aktualizace FW ze stránek Blaupunkt, lze přemlasknout z této verze World na verzi EU :), tím je vyřešen problém s BT apod. prostně lepší a vyšší verze systému- podpora MKV a spousty další video formátů- navigace běhá neskutečně rychle, je zde znát silný HW s dostatečným množstvým RAM (Primo 2.4) - chybějící CZ jazyk v menu, nicméně aktualizace stále vycházejí, naposled přidali Ruský jazyk, doufejme, že dojde i na Český- neodjímatelný čelní panel
Firma, Praha 8 - Kobylisy 29.03.2018
Výborná citlivost tuneru. RDS , funkce SD/SDHC, USB,. Funkce telefon , volání OK. Funkce parkovací kamera. Kvalitní autorádio za dobrou cenu Nemá SW pro navigaci, nutno dokoupit včetně mapových podkladů cena od 1 500,-Kč -2 700,-Kč Nevhodné do VW transporter T5, T6. Nekomunikuje s autem, nutno dokoupit redukční propojovací kabel ISO VW 2002- MOST s Can -Bus adaptérem cena 1 331,-Kč pro základní funkce radia přes klíček zapalování . Špatná čitelnost displeje za denního světla.
Zákazník 23.09.2015
x
x x