Sdílej a ušetři HP vivo Y70 přichází!

Recenze Dívka, která kopla do vosího hnízda: Milénium 03

Dívka, která kopla do vosího hnízda: Milénium 03 - Stieg Larsson

Zajímají Vás názory a recenze na Dívka, která kopla do vosího hnízda: Milénium 03? U nás má zatím hodnocení 4,8 z 5 hvězdiček od 57 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Dívka, která kopla do vosího hnízda: Milénium 03. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Dívka, která kopla do vosího hnízda: Milénium 03 i vy.
349,- 262,-
4,8
Hodnotilo 57 zákazníků
Napsat recenzi
5 46 ×
4 10 ×
3 0 ×
2 1 ×
1 0 ×
20+ zákazníků již zakoupilo
98 % zákazníků doporučuje

Miroslav, Praha 10 04.10.2012
skvěle napsané nedáse od ní odtrhnoutje to poslední díl
Alice, Nepomuk 08.04.2020
úžasné, napínavé, výborně namluvené
Eva, Ostrava-Bělský les 19.09.2019
Mám ráda krimi ,dobře se čte
David, Jablonec nad Nisou 10.03.2018
Celá série je výborná
Radek, Litoměřice 1 15.04.2017
výborná knížka
Eva, Praha 4 11.07.2016
Skvělé čtení
Ondřej, Huslenky 24.01.2016
napínavé, jako prase :-D nic
Rudolf, Klatovy 17.08.2014
perfektní detektivka
Zákazník 31.10.2013
Doporučuji!
Lehce napsané a i přes počet stran jsem měla přečteno během dvou dnů
Petr, Dobruška 12.04.2017
Třetí část tentokrát přesně navazuje na okamžik konce té druhé, kdy zdánlivě všechno dobře dopadlo. Souboj se zločinci sice skončil, ale nyní hlavní hrdinku a jejích pár podporovatelů čeká ještě jedna bitva - s celým Švédskem. To kromě médii zpracovanou veřejností čítá policii (dělící se na částečně inteligentní a naprosto tupé jedince), zvláště pak všemocné tajné služby, státní úředníky a třeba i všehoschopné úchylné psychiatry. Po té kanonádě v předchozí části, je toto již spíše vlažnější poklidné relaxační čtení. Ač je překážek a protivníků přehršel, k lůžku uvázaná super-women je za nepatrného přispění svých několika málo přátel, kterým naopak ještě sem tam pomáhá s jejich osobními problémy, všechny drtí bez sebemenších potíží. Celé to připomíná procházku lesem, kde otravují komáři a občas z dálky zavyje vlk. Na druhou stranu není na škodu jednou číst příběh, kde neustále všechno neselhává a pro zdárný konec musí většina hlavních hrdinů drasticky skapat. I tak to ale celkové napínavosti mnoho neubralo. Jedná se o důstojné završení celé trilogie (alespoň těch dílů od Larssona) a rozhodně by byla chyba ji vynechat. Audio verze skvěle načtená od Martina Stránského pak příběhu dodává ještě další rozměr.

P-DC1-WEB27
+420 225 340 111