Naše pobočky jsou od 22. 10. otevřené pouze pro výdej objednávek. Využijte bezpečného nakupování z pohodlí domova nebo zkuste jeden z našich AlzaBoxů. Reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Vánoce HP, Media Mezinárodní den šampaňského

Recenze MIO MiVue 752 Dual

MIO MiVue 752 Dual - Kamera do auta

Recenze MIO MiVue 752 Dual

Zajímají Vás názory a recenze na MIO MiVue 752 Dual? U nás má zatím hodnocení 4,4 z 5 hvězdiček od 16 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s MIO MiVue 752 Dual. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na MIO MiVue 752 Dual i vy.
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku

Martin, Praha 5 - Malá Strana 02.12.2019
Dal jsem na youtubové recenze a fakt to je super - čistej obraz, 60 snímků za sekundu udělá svoje, v noci pak 2,5k záznam je naprosto špičkovej. Už často se mi hodila i zadní autokamera, zvlášť, když do vás někdo najíždí na D1 a vy byste bez toho neměli důkaz. Dobrá je i na couvání, protože má širokej rozsah a vzadu všechno tak vidí. Celkově jsem spokojenej, líbí se mi pevnost zpracování, výdrž a silný GPS signál.
je třeba použít standardní rychlost SD karty v Class 10, žádný SanDisk Ultra a podobné extra rychlé karty, více je spíše na škodu. Není to vůbec potřeba. radary - databáze - jsou všude v EU, s výjimkami, které výrobce ale uvádí (můžu si nainstalovat i databázi s Německem, nebo jen bez Německa. A Rakušáci jsou případi sami pro sebe). skvěle natáčí, a to i v noci, opravdu super používám i při couvání, párkrát mě to zachránilo GPS modul už přímo v zařízení, nic se nedokupuje odpovídající cena
Jiří, Praha 4 19.06.2018
Velmi dobrá kamera, jednoduché a intuitivní nastavení. Pořád něco signalizuje, je nějaká netýkavá.
Karel, Pardubice 2 11.04.2019
Jednoduchá instalace Jednoduchá obsluha Kvalitní video Cena
Jan, Aš 24.09.2019
Tuto kameru jsem vybral, protože má dobré rozlišení, umožňuje nahrávat i při parkování a obsahuje zadní kameru. Je třeba myslet na to, že kvalitní záznam a zadní kamera je vykoupena místem na kartě (ze zadní kamery se ukládá na společnou SD kartu). Doporučuji největší možnou 128GB (Class 10). Ty inteligentní funkce (jako hlídání pruhu, nebo odstupu) jsou spíš nepoužitelné, všechny jsem vypnul, protože kamera pořád něco hlásila. Radary ovšem hlásí hezky. Velkou nevýhodou a bezpečnostním rizikem je nemožnost změny standardního hesla na wifi přenos. To znamená, že pokud necháte zapnuté wifi, tak si z kamery kdokoliv může stáhnout vaše záznamy včetně zvuku z kabiny! P.S.: Nutno dokoupit SD kartu.
Kvalitní záznam i v noci Jednoduché ovládání Zadní kamera Široký úhel záběru Režim nahrávání při parkování (nevybije vám autobaterii, ale je nutné dokoupit kabel za cca 1000Kč, který není v nabídce Alzy) Automaticky lze vypnout obraz na displeji (automaticky např. po 10 s) Varování před stacionárními radary Kvalitní záznam ze dvou kamer zabírá hodně místa na kartě "Zamknutí záběru" tlačítkem nezamkne právě nahrávaný záběr (několik předchozích minut), ale zahájí "nouzové nahrávání" (počínaje stiskem tlačítka). Není možné změnit heslo pro WiFi Inteligentní funkce jsou nepoužitelné Nahrávání v režimu parkování začne pouze pokud je pohyb před přední kamerou, nebo pokud G-senzor zaznamená otřes
Alexandr, Jesenice u Prahy 29.07.2019
Celkově mě kamerka zatím spíše zklamala. Vypadá dobře vyrobená, včetně kabelů, ale ty jsou poměrně masivní a pokud je neschováte pod koberec, vypadá interiér plný kabelů jako serverová místnost. Bohužel v současné době je velmi malá nabídka kamer s vyšším rozlišením (jako 2560x1440) a současně zadní kamerou a cenu u nás jsou vzhledem ke kvalitě vyskoké. V diskuzích se píše o možnosti využít kameru k couvání, díky možnosti přepnutí obrazu na zadní kameru. Display je ale tak malý a lesklý, že i při instalaci pod zpětné zrcátko v něm pro couvání není téměř nic vidět. Databáze radarů výrobce aktualizuje, ale nikde ve specifikacích se neinzeruje, že tato funkce není v řadě zemí Evropy dostupná (včetně Německa). Něco jako radar už na displayi párkrát ukázala, tak to jinak asi funguje (nastavení není úplně intuitivní). Kamerky jsou malé a zdálky vypadají levně, což je výhoda. Obraz ze zadní kamery se trhá a zadní kamera se občas odpojí (karta Sandisk Ultra - nechce se mi věřit, že by byla pomalá, ale zkusím pro jistotu rychlejší). Není to špatná kamera, ale za 5tis jsem čekal víc.
kvalitní obraz přední kamery (aspoň přes den) malá vypadá levně možnost přepout obraz na zadní kameru podporuje více jazyků včetně angličtiny kabely vypadají kvalitně a jsou dost dlouhé pro osobní auto v době psání recenze moc není alternativa na trhu, proto jsem ji koupil ukazuje aktuální rychlost díky vlastní GPS lze přepnout na obraz zadní kamery, ale display je příliš malý a lesklý, takže pro couvání má v podstatě nulový přínos obraz zadní kamery se trhá (možná to rychlejší karta vyřeší...) kabely jsou poměrně masivní a vedeny z kamer nahoru (určeno pro instalaci pod stropní koberec) pro jiné varianty bude celé auto zřetelně zakablované radary nejsou podporované v řadě zemí Evropy (legislativa to neumožňuje čili to není chyba výrobce ale dopředu na to neupozorňuje) vysoká cena vzhledem k výkonu pro nahrávání při parkování nutnost dokoupení dalšího kabelu za cca 1000Kč

WEB2
+420 225 340 111