Nakupování budoucnosti HP + média Seznamte se s novou érou výkonu

Recenze Počátek

Počátek - Dan Brown

Recenze Počátek

Zajímají Vás názory a recenze na Počátek? U nás má zatím hodnocení 4,7 z 5 hvězdiček od 132 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Počátek. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Počátek i vy.
299,-
Ihned ke stažení a poslechu
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku

Rudolf, Praha 1 12.02.2018
Prvních 90 kapitol je perfektních. Uprostřed 91. kapitoly, tj. cca od strany 425, se ale kvalita začne lámat a vše se zvolní. Začne to predikcí děje na kulečníkovém stolu, kde si autor neuvědomuje, že díky omezené přesnosti měření bývá na konci takovéto simulace zaokrouhlovací chyba řádově větší než výsledek. V následných úvahách o entropii pak už do jisté míry mluví z cesty. Ale budiž, berme to jako daň za větší srozumitelnost výkladu. Nejvíce mi ale na konci knihy vadilo, že autor uvádí jako velký objev něco, co už se delší dobu ví a na dané téma se pořádají roszáhlé konference (viz např. https://www.singularityuczechsummit.com/cs, pořádaná v březnu 2018 v Praze). Kromě toho si nemyslím, že by tyto "objevy" jakkoliv ovlivnily náboženství. Jak ukazuje řada experimentu, víra sídlí v jiné části mozku, takže ji informace tohoto druhu neovlivní. Vnímám to proto jenom jako markentgový tah.
Velmi čtivých a napínavých prvních cca 425 stran Je v ní řada zajímavých nápadů a nových pohledů na známé věci Kdo se chce podívat do Španělska, získá pár tipů Posledních cca 75 stran už nemá ten náboj Jako objev jsou prezentovány známé věci Rovnice na stranách 478/479 není v namluvené verzi vhodně prezentována, takže posluchač nemusí hned pochopit, v čem je ten vtip
Libor, praha 14.02.2018
Jako asi každá kniha od Dana Browna i tato kniha je velmi napínavá a plná zvratů. Bohužel poslední čtvrtina knihy už je docela předvídatelná a celkové vyvrcholení bylo spíše zklamání. Martin Sláma se výborně poslouchá, co mě ale vyloženě vadilo byla hudba na konci každé kapitoly, to byl skutečně rušivý element a nic jiného, nechápu proč to tam přidávali (možná aby natáhli stopáž? Kdo ví). Rozhodně ale mohu doporučit.
Zajímavý příběh, hodně napětí Martin Sláma se skvěle poslouchá Slabší konec Otravná hudba na konci každé kapitoly
Alena, Praha 8 02.04.2018
Dobře napsané, ale trochu naivní. Brown umí vybudovat napětí i dobře vymyslet zápletku - v realizaci děje má ale velké neodstatky. Průměrný čtenář bude už nejméně od poloviny knihy tušit kam to vede, kdo je záporák a kdo klaďas. Čte se to ale dobře.
spád, vybarvení hlavních postav naivita, nedomyšlenost detailu, předvídatelnost
Zuzana, Praha 4 17.07.2018
Napínavý příběh, což mohu hodnotit jen na základě těch několika kapitol, které bylo možné "otevřít" v aplikaci Alza Media a poslouchat. Aplikace, v níž by si měl zákazník MP3 knihu s požitkem poslechnout, nefunguje spolehlivě. Ani po opakovaném stažení nelze celou knihu poslouchat... Velké zklamání, na reakci reklamačního oddělení čekám již několik dní...
Stanislav, Kostice 08.06.2018
Jako vždy dokonale promyšlený příběh s nesčetným množstvím zápletek.
Jiří, Praha 5 - Radotín 30.03.2018