Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Reklama, marketing, obchod

0

Nejprodávanější

1.
Kniha – autor Philip Kotler; Milton Kotler, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
-15%
369,-
313,-

123
Lidovka
Marketing kultury: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
Kniha – autor Radim Bačuvčík, 200 stran, česky, polotuhá flexo

Marketing kultury: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost - Kniha
-22%
-22% 240,-
188,- bez DPH 171,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP127081
Zlatá střední cesta
8 strategií růstu: Jak ovládnout trh
Kniha – autor Philip Kotler; Milton Kotler, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

8 strategií růstu: Jak ovládnout trh - Kniha
-15%
-15% 369,-
313,- bez DPH 284,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP144626
Pro náročné
Marketing: Výklad pojmov
Kniha – autor Kristína Viestová, 184 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá

Marketing: Výklad pojmov - Kniha
-17%
-17% 628,-
524,- bez DPH 476,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP241927
Chování spotřebitele při nákupu potravin
Kniha – autor Aleš Hes, 156 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

69,- bez DPH 63,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP109097
Marketing
Kniha – autor Tomáš Urbánek, 236 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Marketing - Kniha
-24%
-24% 299,-
228,- bez DPH 208,-
Koupit
Skladem 1 ks
Objednací kód: FKP109096
Marketing: Beckovy ekonomické učebnice
Kniha – autor Marcela Zamazalová, 500 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

630,- bez DPH 573,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP104729
Moderní marketingová komunikace
Kniha – autor Jana Přikrylová; Hana Jahodová, 320 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Moderní marketingová komunikace - Kniha
-17%
-17% 419,-
347,- bez DPH 316,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP109436
Medonosný marketing
Kniha – autor Vladimír Kuchař, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Medonosný marketing - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP128093
Jak psát reklamní text: 4., aktualizované a doplněné vydání
Kniha – autor Zdeněk Křížek; Ivan Crha, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak psát reklamní text: 4., aktualizované a doplněné vydání - Kniha
-15%
-15% 289,-
246,- bez DPH 224,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP126184
Vztahová inteligence: Schopnost a umění získat si lidi
Kniha – autor Stefan F. Gross, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Vztahová inteligence: Schopnost a umění získat si lidi - Kniha
-15%
-15% 379,-
321,- bez DPH 291,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP123743
Telemarketing v praxi
Kniha – autor Květoslava Santlerová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Telemarketing v praxi - Kniha
-14%
-14% 249,-
215,- bez DPH 196,-
Koupit
Skladem 4 ks
Objednací kód: FKP122797
Rozumíte svým zákazníkům
Kniha – autor Jan Bloudek; Michal Henych, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Rozumíte svým zákazníkům - Kniha
-14%
-14% 289,-
250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP138527
Business strategie krok za krokem: C. H. Beck pro praxi
Kniha – autor Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

390,- bez DPH 355,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP137935
Holistická marketingová koncepce
Kniha – autor Tomáš Barčík, 112 stran, česky, brožovaná s přebalem matná

Holistická marketingová koncepce - Kniha
-21%
-21% 230,-
181,- bez DPH 164,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP136764
Česká reklama: Od pana Vajíčka po falešné soby
Kniha – autor Jaroslav Krupka, 264 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Česká reklama: Od pana Vajíčka po falešné soby - Kniha
-18%
-18% 690,-
566,- bez DPH 514,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP133532
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Kniha – autor C.K. Prahalad, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem - Kniha
-16%
-16% 410,-
345,- bez DPH 314,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP136018
Vyluxusované mozky: Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu
Kniha – autor Martin Lindstrom, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Vyluxusované mozky: Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu - Kniha
-75%
-75% 399,-
99,- bez DPH 90,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP135280
Strategický marketing: Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Kniha – autor Dagmar Jakubíková, 368 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Strategický marketing: Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání - Kniha
-18%
-18% 495,-
406,- bez DPH 369,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP145331
Strategický marketing
Kniha – 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Strategický marketing - Kniha
-21%
-21% 230,-
181,- bez DPH 164,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP140102
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka
Kniha – autor Jitka Vysekalová, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Kniha
-18%
-18% 495,-
406,- bez DPH 369,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP163304
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Kniha – autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Kniha
-20%
-20% 449,-
358,- bez DPH 325,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP162946

Horké novinky týdne

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB16