Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Knihy o reklamě a marketingu

0

Nejprodávanější

1.
Webcopywriting pro samouky Skladem > 10 ks
Kniha – autor Pavel Šenkapoun, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
-9%
299,-
273,-

12
Lidovka
Webcopywriting pro samouky
Kniha – autor Pavel Šenkapoun, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do...

Webcopywriting pro samouky - Kniha
-9%
-9% 299,-
273,- bez DPH 248,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194620
Zlatá střední cesta
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Kniha – autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje...

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP122840
Pro náročné
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Kniha – autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně...

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Kniha
-18%
-18% 495,-
406,- bez DPH 369,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP252641
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory
Kniha – autor Vivien Lattenberg, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP104227
Značka: od vize k vyšším ziskům
Kniha – autor Leslie de Chernatony, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Značka: od vize k vyšším ziskům - Kniha
-64%
-64% 499,-
179,- bez DPH 163,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP100660
Marketingová komunikace: + DVD
Kniha – autor Miroslav Foret, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu....

Marketingová komunikace: + DVD - Kniha
-19%
-19% 890,-
723,- bez DPH 657,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP119777
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Kniha – autor Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš, 208 stran, česky,
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České...

Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP111866
Mezinárodní marketing a informační technologie
Kniha – autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a...

Mezinárodní marketing a informační technologie - Kniha
-10%
-10% 315,-
283,- bez DPH 257,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP121917
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru
Kniha – autor Jan Tomandl, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci...

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP120797
Marketingový management destinací
Kniha – autor Monika Palatková, 208 stran, česky,
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu...

Marketingový management destinací - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP122786
Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené
Kniha – autor Dagmar Jakubíková, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v...

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené - Kniha
-16%
-16% 369,-
308,- bez DPH 280,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP131966
Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky
Kniha – autor Miroslav Foret, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů...

Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP132483
Jak stvořit pecku na trhu
Kniha – autor Jonah Berger, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Jonah Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si...

Jak stvořit pecku na trhu - Kniha
-22%
-22% 248,-
195,- bez DPH 177,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP143326
Copywriting: Pište texty, které prodávají
Kniha – autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka...

Copywriting: Pište texty, které prodávají - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP193244
Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky
Kniha – autor Malcolm Gladwell, 254 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...

Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem 4 ks
Objednací kód: FKP192177
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím
Kniha – autor Perry Marshall, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě....

360,- bez DPH 327,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194523
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu
Kniha – autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním...

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Kniha
-15%
-15% 299,-
254,- bez DPH 231,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP200884
Intuitivní marketing pro 21. století
Kniha – autor Miloš Toman, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití...

250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP200224
Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Kniha – autor Antonio García Martínez, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě. Investoři jsou...

Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost - Kniha
-16%
-16% 449,-
376,- bez DPH 342,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP219921
Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru
Kniha – autor Tom Vanderbilt, 336 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se...

Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru - Kniha
-24%
-24% 299,-
228,- bez DPH 208,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP212102
Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú
Kniha – autor Chip Heath; Dan Heath, 256 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New...

Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú - Kniha
-25%
-25% 390,-
291,- bez DPH 265,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP242966

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Před 2 dny objednal Jiří, Kyjov

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB12