Rychlé dárky do obálky Vytvořte si hezký domov

Reklamace zboží značky Autronic

Zboží této značky lze reklamovat přímo s pomocí autorizovaném servisu, ve většině případů Vám tak může být zaslán konkrétní díl.

  • vyplníte reklamační protokol (viz příloha), vyfotíte závadu a k e-mailu přidáte scan / fotografii prodejního dokladu (faktura)
     
  • V reklamačním protokolu je nutné uvést jako prodejce Alza.cz a.s., co nejpodrobněji popsat vadu nebo označit vadný díl na montážním návodu
  • servis závadu posoudí a navrhnete řešení tzn. doposlání vadného nebo chybějícího dílu (v případech, kde je možná instalace uživatelem svépomocí)
  • ve složitějších případech, kdy je třeba zaslat zboží přímo na servis budete požádáni o předání reklamace skrze Alza.cz

Název servisuE-mail
Autronic s.r.o.

Reklamační protokol ve formátu .xlsx ZDE ke stažení.

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi