Rychlé dárky do obálky Microsoft 365 ucho

Reklamace zboží značky DX Racer

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

ServisE-mailTelefonOtevírací doba
kancelarskezidle.com
ivo.kliment@kancelarskezidle.com

+420704701307

Po-Pá 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00

POZOR !!! Nejdříve kontaktovat servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailem nebo přes kontaktní formulář (odkaz níže). Mimo pobočky v Rožnově pod Radhoštěm nelze osobně reklamaci podat. Servis se zákazníkem řeší reklamaci individuálně a pokud je to třeba, tak i zašle pro židli svoji dopravu.

Odkaz na reklamační formulář naleznete zde.

Zbylé informace k reklamaci najdete zde.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi