Rychlé dárky do obálky Den Země

Reklamace zboží značky Lenovo - mobilní telefony


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


  • Žádost o záruční opravu je nutné vyplnit na stránce ZDE. Po vyplnění budete servisem informován/a ohledně možnosti předání telefonu k opravě. 
  • Žádost o mimozáruční opravu je nutné vyplnit na stránce ZDE. Po vyplnění budete servisem informován/a ohledně možnosti předání telefonu k opravě. 


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB24
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi