Rychlé dárky do obálky Microsoft 365 ucho

Reklamace zboží značky SHARP

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:

Název servisuTelefonKontaktní formulářProvozní doba
SHARP+420 543 215 059kontaktní formulář zdePo-Pá: 8:00-16:00 hod.
 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB23
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi