Nakupování budoucnosti HP + média Microsoft 365 ucho

Reklamace zboží značky TomTom navigace

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

Název servisuTelefonProvozní doba
TomTom+420 239 000 491
(objednaní svozu)
Po-Pá: 09:00-17:30

Upozornění:
Baterie je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.

Můžete zavolat na uvedené telefonní číslo a dojednat si další postup. Společnost zajistí bezplatnou přepravu zboží od Vás přímo do servisu a opravený produkt Vám posléze zašlou na stejnou adresu zpět.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB28
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi