Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Nejvýhodnější doručení domů Partnerská odběrná místa Česká pošta
dnes nebo zítra dnes nebo zítra dnes nebo zítra 1-2 dny 1-2 dny 1-2 dny

Prodloužili jsme pro vás otevírací dobu našich prodejen, abyste mohli dárky letos nakoupit v klidu a bez stresu.

Doručení do Vánoc Probuď v sobě hráče

Specifikace služby Možnost vrátit zboží do 60 dnů

Slevové tornádo právě zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Pospěšte si!

1. Základní ustanovení
 

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Možnost vrátit zboží do 60 dnů“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost Alza.cz a.s., IČ 27082440, DIČ CZ27082440, se sídlem Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle B, vložka 8573 jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“)  a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.
Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel spolu s vybraným výrobkům, nabízeným poskytovatelem na jím provozovaných e-shopech, potvrdí v tzv. košíku i službu a poskytovatel mu vystaví fakturu.

2. Popis služby


Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 60 dnů od vytvoření objednávky, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže.

3. Podmínky využití služby


Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:

  • Objednatel objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při koupi výrobku, jehož se služba týká;
  • Objednatel uhradí službu řádně a včas;
  • Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi výrobku, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Objednatel uplatní službu nejpozději 60. den od objednání výrobku, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, v rámci řádné otevírací doby;
  • Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
  • Objednatel prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
  • Objednatel předloží poskytovateli výrobek ve stavu „dobré“ (viz definice níže);
  • Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.


V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena celá cena výrobku formou poukazu dle bodu 5. těchto podmínek. V případě, že objednatel uplatní službu a požádá o vrácení výrobku ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou poukazu dle bodu 5. těchto podmínek, případně za 0,- Kč a převzetí zboží do ekologické likvidace.
Definice stavů výrobků, jehož se služba týká

Dobré

  • Výrobek má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. kabely, stojan, dálkové ovládání, manuál v českém/slovenském jazyce, ovladače/firmware/SW, poskytnuté dárky atd.); a
  • Výrobek nenese známky užívání; a
  • Výrobek je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.
  • Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.

Špatné

  • Výrobek nese známky užívání; a/nebo
  • Výrobek je nekompletní; a/nebo
  • Výrobek je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Výrobek neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.


Znehodnocené

  • Výrobek je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Výrobek je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat

4. Vrácení ceny služby


V případě, že je objednatelem spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu ust. § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět poskytovateli nejpozději v moment odstoupení.

Objednatel si je vědom toho a souhlasí, že pokud si pořídí jakékoliv zboží s možností odložené splatnosti kupní ceny, kterou poskytovatel nabízí, a zároveň s tímto zboží si zakoupí i tuto službu, tak v případě předčasného ukončení kupní smlouvy na zboží před úplným splacením kupní ceny, není poskytovatel povinen vrátit objednateli kupní cenu za tuto službu. Toto omezení samozřejmě nemá vliv na zákonná práva spotřebitele.

5. Vrácení ceny výrobku formou poukazu

V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku ve formě Alzakreditu k nákupu zboží na některém z jím provozovaných internetových obchodů.

6. Závěrečné ustanovení

Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 1. 10. 2016, přičemž specifikace této služby je k dispozici jak v sídle společnosti poskytovatele, tak na webových stránkách jím provozovaných e-shopů.

0
Vytisknout

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
Tipy na vánoční dárky Zobrazit
WEB3
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi