Alza.cz

Elektromotor elektrokola

Většina elektromotů se výkonově pohybuje na hranici směrnice pro elektrokola – 250 W. Hlavní rozdíl tedy není výkon, ale umístění elektromotoru. Může být umístěn v předním nebo zadním náboji, případně, u dražších modelů, na sedlové trubce kola.

Uložení v předním náboji

  • Uložení v předním náboji je nejlevnější a výrobně nejjednodušší varianta.
  • Využívá se většinou u městských elektrokol a „skládaček“. U těchto typů kol je akumulátor zpravidla umístěn na nosiči, což v kombinaci s předním uložením motoru poskytuje dobré vyvážení kola. 
  • Nevýhodou je občasný prokluz předního kola na mokrém povrchu, proto se tento typ využívá pouze u výše uvedených typů kol.

Uložení v zadním náboji

  • Odpadá nevýhoda prokluzu předního kola a zároveň je využito maximálního točivého momentu.
  • Jde o nejvíce využívaný systém.
  • Nevýhodou je nevyváženost zadní části kola vůči přednímu.

Uložení ve středu kola

  • Nejefektivnější systém – využití má primárně u MTB a trekových kol, kde se počítá s vyšším zatížením. Dosahuje až trojnásobného točivého momentu a hodí se tak i do náročného terénu.
  • Díky optimálnímu rozložení váhy poskytuje výborné jízdní vlastnosti.
  • Kvůli jeho vyšší ceně je středové uložení využito zejména u elektrokol vyšší třídy.
Vytisknout

P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon