Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Reklamace zboží značky Lifefit


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


  • Pro běžecké pásy dodavatel nabízí servis přímo u zákazníka.
  • ZDE je možné domluvit příjezd technika.
  • Servis nepřijme fyzicky zaslané běžecké pásy. Pouze menší zboží.


Název servisu
E-mail
Adresa
Otevírací doba
Telefon
RULYT s.r.o.

Lounská 891, 438 01 Žatec, Česká Republika

PO-PÁ: 7-15:00
+420 777 736 214


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací