Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Motorola

Reklamace zboží značky Fujitsu - notebooky


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.



Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Atos IT solutions and services, s.r.o.+420 603 459 699[email protected]


příjem požadavků nepřetržitě 7x24 


Doudlebská 1699/5, 140 00 Praha 4 - Nusle



Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
CDC s.r.o.+420 538 700 555[email protected]


     Po-Pá 8.00-16.00h


Kaštanová 618/141c, 617 00  Brno


pohotovostní linka:
CZ +420 246 019 270
SK +421 233 006 720

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací