Cenové bomby jsou tady! Vyber si z produktů za extrémně nízké ceny a přesvědč se sám!

Cenové bomby Apple iPhone

Reklamace zboží značky APC

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Název servisuTelefonE-mailProvozní doba
APC
+420 225 382 919
[email protected]Po-Pá: 08:00-17:00 hod.


Rovněž lze využít služeb Českého servisu - viz ZDE.


Postup při reklamaci produktu APC:

  1. Technická podpora APC Vám sdělí reklamační číslo #RMA
  2. Přepravní služba Vám doručí nové zařízení s přiloženými pokyny k navrácení reklamovaného zařízení
  3. Do sedmi dnů zažádejte o vyzvednutí vadného zařízení


Další informace naleznete přímo na firemním webu zde.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací