Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Během svátku 28.10. jsou uzavřeny pobočky v Děčíně, Kladně, Liberci a Frýdku-Místku. Všechny ostatní pobočky zůstávají otevřené pro výdej objednávek.

Naše pobočky jsou od 22. 10. otevřené pouze
pro výdej objednávek.

Využijte bezpečného nakupování z pohodlí domova nebo zkuste jeden z našich 306 AlzaBoxů.

Reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Vánoce HP, Media Mmm, tady voní Vánoce

Reklamace zboží značky Sony

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Název servisuTelefonAdresa
Servisní centrum s.r.o.
 +420 272 650 240
190 00 Praha 9 – Libeň, Drahobejlova 2391/13

Vyhledat další nejbližší servis můžete ZDE.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
WEB9
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi