Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Motorola

Reklamace zboží značky Toshiba


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Záruční opravy telefonů:

Název servisuTelefonE-mailodkaz
VSP Data
+420 381 489 800
[email protected]zde


Seznam dalších autorizovaných servisů na stránkách zastoupení Toshiba naleznete ZDE.

Případně zboží reklamovat přes Alza.cz a.s. Konkrétní postup, jak u nás zboží reklamovat naleznete ZDE


Notebooky - upozornění:

Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu




P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací