AlzaBoxy Q1 AP+ plus nový vizuál

Reklamace zboží značky Eta



Pro reklamaci výrobků značky přímo v autorizovaném servisním středisku prosím kontaktujte přímo autorizovaný servis, který se nachází nejblíže k Vašemu bydlišti.



Seznam autorizovaných servisů:

www.eta.cz/servis


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému

Můžete také využít poradenství na naší zákaznické lince:

Zákaznické linka: Po-Pá 8:00 - 12:00. Volejte 545 120 545


P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací