Nakupování budoucnosti HP + média Najdi se v hledáčku

Reklamace zboží značky iGET


Reklamace zasílejte na:


Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Intelek spol. s.r.o. 
+420 533 338 899
rma@intelek.eu
 Po-Čt: 8:00-18:00
Pá: 8:00-17:00
INTELEK spol. s r.o.
Ericha Roučky 1291/4
627 00 Brno


Jak postupovat?

Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
 Otevřte si
reklamační portál autorizovaného servisu a přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz/prihlaseni.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
 Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?


Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
Jistota odborné diagnostiky problému
 Nadstandardní služby autorizovaného servisu

 

Reklamace hodinek značky iGET

 

Po provedené analýze reklamací na chytré hodinky iGET bylo zjištěno, že až 80% případů je způsobeno nesprávným nastavením či nedodržením správného postupu.

ZDE najdete odkaz na podrobný návod, jak těmto zbytečným reklamacím zabránit a jak se nepřipravit o hodinky po dobu reklamační doby.








Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi