Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Black Friday leden Nebojte se změny krmiva

Reklamace zboží značky Mora

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Asistenční služba: 800 105 505

Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Mora.


Možnost objednání technika na odkazu https://www.mora.cz/objednani-servisni-opravy/

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
P-DC1-WEB29
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi