Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Prodloužili jsme pro vás otevírací dobu našich prodejen, abyste mohli dárky letos nakoupit v klidu a bez stresu.

Doručení do Vánoc Výměna nevhodného dárku

Slevové tornádo právě zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Pospěšte si!

Reklamace přístoje NESPRESSO

Pro uplňení reklamace produktu Nespresso je nutné nejprve registrace v Nesspresso Clubu na stránce:

https://www.nespresso.com/cz/cs/registration?execution=e1s1 

Poté stačí kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, 24 hodin denně.

Odborníci Nespresso Clubu provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:

Další informace na odkazu https://www.nespresso.com/cz/cs/kavovary-asistence#!/
 

  • Telefonická asistence při odstraňování problému
  • Objednávka náhradního dílu
  • Nespresso Club vyzvedne kávovar společností PPL v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven

Výhody reklamace přes Nespresso Club

  • Se zákazníkem je provedena řádná diagnostika, ve většině případů se problém odstraní ihned
  • Případnou opravu vyřízenou do 7 dnů
  • Vyzvednutí vadného kávovaru přímo v místě, není nutné nikam nosit
  • Zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy


 


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
Tipy na vánoční dárky Zobrazit
WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi